مدیریت خانه و خانواده بالاترین پست اجرایی بانوان است
کد خبر: 4195745
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد:

مدیریت خانه و خانواده بالاترین پست اجرایی بانوان است

معصومه طباطبایی گفت: بالاترین پست اجرایی به ما بانوان داده شده است که آن پست همان مدیریت خانه و خانواده است زیرا این پست تعطیلی ندارد و مدیریت آن بخش، کل روابط اجتماعی و خویشاوندی را شکل می‌دهد.

معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، معصومه طباطبایی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، در چهارمین نشست مسئولان و نمایندگان استانی دفتر امور زنان و خانواده مشهد که با محوریت زنان، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی امروز، ۴ بهمن‌ماه در هتل نوین پلاس مشهد، برگزار شد، ضمن اظهار تجربه شخصی خود، گفت: برای کسب این مقام و عنوان تنها نظر لطف خداوند شامل حال من بوده است و جز یاری خداوند، همراهی همسرم نیز مشوق بنده شده بود. علاوه بر اینها خانواده و پدر و مادرم بسیار همراه بودند و برای تحصیلم حمایت‌های بسیاری انجام داده‌اند.  

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ استاد تمام دانشگاه شدم و با همکاران دانشگاه برای رشد ساختمان شیمی مجاهدت‌های بسیاری انجام دادیم، اما هیچ‌گاه برای کسب مقام اجرایی عجله‌ای نکرده‌ام، زیرا وظیفه اصلی ما خانواده و تربیت فرزند است و کسب مقامات اجرایی برای ما بانوان دیر نمی‌شود. 

طباطبایی اظهار کرد: خداوند توفیق داده است که در این روزهای عزیز در خدمت شما بانوان بزرگوار باشیم. پس باید توجه داشت که بالاترین پست اجرایی به ما بانوان سپرده شده است، که آن پست همان مدیریت خانه و خانواده است. زیرا این پست تعطیلی ندارد و مدیریت آن بخش، کل روابط اجتماعی و خویشاوندی را شکل می‌دهد. 

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کسب مقام و منصب برای بانوان بسیار امر خوبی است و بانوان توانمندی این امر را در وجود خود دارا هستند، اما با توجه به وظیفه مهم خانوادگی که بر دوش بانوان گذاشته شده است، خود به خود این ذهنیت را در دیدگاه آقایان و مسئولان به وجود می‌آورد که بانوان مرخصی بیشتر و حتی تشریفات بیشتری لازم دارند. فلذا مهم‌ترین عامل در این امر، عملکرد بانوان محترم در واحدهای دانشگاهی است که باید به صورت حداکثری صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha