همکاری مسجدجمکران و جامعه المصطفی توسعه می‌یابد
کد خبر: 4195597
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

همکاری مسجدجمکران و جامعه المصطفی توسعه می‌یابد

در دیدار مدیر مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعه المصطفی با تولیت مسجد مقدس جمکران، بر ضرورت توسعه همکاری‌های دوجانبه تأکید شد.

همکاری مسجدجمکران و المصطفی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود احمدی‌میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعه المصطفی امروز سه‌شنبه، سوم بهمن‌ماه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسملین سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد از سوی رهبر انقلاب به عنوان تولیت جدید مسجد مقدس جمکران به معرفی مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت پرداخت.

وی افزود: آماده برقراری ارتباط مستمر علمی با این مکان مقدس هستیم و حتی می‌توان با ایجاد همکاری‌های جدید در حوزه مهدویت و نشست‌های علمی و همچنین ارتباط دوره‌های نخبگانی با مسجد مقدس جمکران این تعامل و همکاری را بسط و توسعه داد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران، برای همکاری با جامعه‌المصطفی به ویژه استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین از تشکیل کارگروه ویژه در آستانه نیمه شعبان جهت برنامه‌ریزی و ایجاد نشست‌های علمی به مناسبت نیمه شعبان و دعوت از دوره‌های نخبگانی جهت حضور در مسجد مقدس جمکران و برگزاری جلسات با بخش بین‌الملل استقبال کرد.

انتهای پیام
captcha