بسیجیان اراکی 1000 اصله نهال غرس کردند
کد خبر: 4194886
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

بسیجیان اراکی 1000 اصله نهال غرس کردند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان مرکزی از غرس یک هزار اصله نهال با مشارکت 70 بسیجی جهادگر در پارک جنگلی فدک اراک خبر داد.

کاشت نهال در پارگ جنگلی اراک

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان مرکزی گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح بزرگ و مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در سطح ملی، بسیجیان شهرستان اراک ‌هزار اصله نهال به‌مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در پارک جنگلی فدک اراک کاشتند.

وی با اشاره به مشارکت بسیج در طرح عظیم و مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال اظهار کرد: با توجه به اینکه حفظ طبیعت یک تکلیف شرعی، قانونی و اجتماعی بوده و بسیج نیروی کارآمد همه میدان‌ها و عرصه‌هاست در این عرصه نیز با جدیت بسیج پای کار آمده است.

گودرزی افزود: پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده بین منابع طبیعی و بسیج استان ذیل طرح کشوری برای اجرای این طرح ملی و مردمی از امکانات بسیج در سطح وسیع بهره‌گیری شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در مرحله اول این طرح کاشت یک هزار و 500 اصله نهال به همت جمعی از بسیجیان شهرستان اراک در منطقه باغ فدک با هدف تقویت محیط زیست و بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر اراک انجام شد.

سرهنگ گودرزی گفت: در مرحله دوم این طرح نیز جمعه، 29 دی‌ماه، یک هزار اصله نهال توسط ۷۰ نفر جهادگر بسیجی از حوزه‌های مقاومت بسیج ابراهیم‌آباد، شهید چمران، شهدای بدر، شهید بهشتی، شهید مطهری و شهید مدنی شهرستان اراک به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه باغ فدک کاشته شد.

وی در پایان بیان کرد: کاشت درخت و نگهداری از آن و تلاش برای حفظ و توسعه محیط زیست یک فعالیت دینی و انقلابی است و همه مردم در این مسائل مهم وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

انتهای پیام
captcha