حمله سپاه دشمنان را از قدرت نظامی ایران مطمئن کرد
کد خبر: 4210335
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
ایکنا گزارش می‌دهد

حمله سپاه دشمنان را از قدرت نظامی ایران مطمئن کرد

دانشجوی کارشناسی ارشد علوم تربیتی گفت: حمله ایران به مواضع نظامی اسرائیل قدرت نظامی ما را به رخ جهانیان کشاند و قدرت نظامی ما را به تصویر کشید و دشمنان را مطمئن کرد، ایران امروز، ایران دوران دفاع مقدس که حتی سیم‌خاردار نداشت، نیست.

تجمع اراکی در حمایت از سپاه

مردم اراک همچون سایر نقاط ایران اسلامی امروز، 26 فروردین، در اقدامی خودجوش در پیاده‌راه امیرکبیر این شهرستان تجمع کرده و حمایت خود از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی را اعلام کردند. خبرنگار ایکنا از مرکزی با حضور در جمع مردم گزارش کوتاهی تهیه کرده است که تقدیم مخاطبان می‌شود.

علی زینعلی، کسبه بازار به خبرنگار ایکنا گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی منتظر انتقام سخت از رژیم صهیونیستی بودیم و وعده صادق، بامداد 26 فروردین محقق شد. از شنیدن این خبر مسرت‌بخش بسیار خوشحال و با خانواده در اجتماع مردم حاضر شدم.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن وعده به نابودی ظالم داده است و ما به این وعده الهی ایمان داریم. مقام معظم رهبری فرمودند: «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» و با یاری خدا، استفاده از رهنمون‌های ایشان و حمایت مردم زودتر از 25 سال شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود. اسرائیل بیش از 75 سال به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌کند و باید نتیجه کودک‌کشی را ببیند.

ملت ایران گوش به فرمان رهبری

زینب صحرایی، مربی مهدکودک نیز گفت: حمله ایران به اسرائیل نشان از قدرت نظامی و عزم راسخ مردم ایران زمین دارد. ایران بارها و بارها به اسرائیل و هم‌دستانش هشدار داده بود، اما آنان با وجود این هشدارها به کنسولگری ایران در سوریه حمله کردند. مقام معظم رهبری فرمودند: «دوره بزن درو تمام شده است.» ما را زدند، قطعاً ساکت نخواهیم نشست و با ضربه‌ای سنگین‌تر پاسخ آنان را داده و از این به بعد هم خواهیم داد.

تجمع اراکی در حمایت از سپاه

صحرایی اضافه کرد: ما شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده و نخواهیم بود، اما قطعاً و بدون تردید از مواضع خود دفاع خواهیم کرد. ملت ما ملتی غیور و شهادت‌طلب هستند و برای ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی دست از هیج اقدامی برنخواهند داشت. الگوی زیستی ما مکتب حسینی است و ما با این تفکر رشد و فرزندان خود را تربیت خواهیم کرد. آمدیم تا مشت محکمی بر دهان جوامع استکباری زده و از اقدام غیورانه و شجاعانه سپاه تقدیر کنیم.

وی بیان کرد: دشمن به خیال خام خود می‌تواند ما را از اهداف و ارزش‌های دینی دور کند، اما در طول 45 سال گذشته اصلا به اهداف خود نرسیده و از این پس هم نخواهد رسید. ما ملت ایران گوش به فرمان رهبری هستیم و در اطاعت از ایشان سر از پا نمی‌شناسیم.

سکوت کشورهای مدافع حقوق بشر در مقابل جنایات اسرائیل

ثمین دست‌جانی، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم تربیتی، حضور خود در اجتماع مردمی را کمترین کار برای حمایت از سپاه جهت تنبیه متجاوز و تقدیر از آنان دانست و گفت: ما ملت امام حسینیم و از هیچ چیز نمی‌هراسیم. زن و مرد ایرانی دوشادوش یکدیگر از مواضع کشورشان دفاع خواهند کرد. همانگونه که جوانان در دهه 60 با حضور در جبهه‌ها خوش درخشیدند، امروز نوبت ماست که از حریم و ارزش‌ها دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: جوانان دهه 70 با حضور در مرزها و کشورهای سوریه و عراق از حریم ولایت و امامت دفاع کرده و تعدادی از آنان به شهادت رسیدند. شهادت این جوانان گواه بر این ادعا است که باب شهادت باز است. همه ما آرزوی شهادت داریم و بدون شک اگر شهید نشویم، خواهیم مُرد.

تجمع اراکی در حمایت از سپاه

دست‌جانی تصریح کرد: ملت ایران با حضور به‌موقع و بهنگام خود ثابت کرده است که دست از حمایت مظلوم هرجای کره زمین که باشد برنخواهد داشت. قریب به هفت ماه غزه آماج حملات رژیم صهیونیستی قرار داده و بیش از 35 هزار نفر که اغلب کودکان و بانوان هستند به شهادت رسیدند. مردم ایران در طول این ماه‌ها بارها به خیابان آمده و این اقدامات را محکوم کردند. در این ایام کشورهای مدافع حقوق بشر سکوت اختیار کرده و حتی زحمت محکوم کردن این اقدامات را به خود ندادند.

وی گفت: مردم جهان چشمشان به ایران است و خوشحالی مردم مظلوم غزه از حمله مستقیم ایران به اسرائیل کاملاً مشهود بود. حمله ایران به مواضع نظامی اسرائیل قدرت نظامی ما را به رخ جهانیان کشاند و ثابت کرد پای ارزش‌های خود ایستاده‌ایم. این اقدام قدرت نظامی ما را به تصویر کشید و دشمنان را مطمئن کرد، ایران امروز، ایران دوران دفاع مقدس که حتی سیم‌خاردار نداشت، نیست. ما یکی از قدرت‌های بی‌نظیر جهانیم.

تجمع اراکی در حمایت از سپاه

اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهیم داد

قدرت‌الله فراهانی، مکانیک خودرو، نیز به ایکنا گفت: از شنیدن خبر حمله به اسرائیل در پوست خود نمی‌گنجیدم و حال بسیار خوبی داشتم. سال‌هاست سخن از انتقام سخت بود و شب گذشته این وعده تحقق یافت. این حمله درس بزرگی برای اسرائیل و هم‌پیمانانش است. ما آمدیم تا بگوییم، اماما، ما دست از حمایت شما و نیروهای انقلابی برنخواهیم داشت.

وی بیان کرد: اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه تعدادی از بهترین‌های ایران را به شهادت رساند. ما باید از خون پاک این شهیدان دفاع می‌کردیم و این حمله نشان داد که ما پای خون شهدا ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد قطره‌ای از خون این عزیزان پایمال شود.

انتهای پیام
captcha