مادر شهیدان «ثابت» به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4194875
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

مادر شهیدان «ثابت» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان والامقام «محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان ثابت به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا از فارس، سکینه یاری، مادر شهیدان والامقام «محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت» از شهدای شهرستان فراشبند در سن ۸۵ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
 
پیکر آن مرحومه روز یکشنبه، اول بهمن‌ماه، ساعت ۱۴ در روستای آویز از توابع بخش مرکزی شهرستان فراشبند تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده می‌شود.
 
شهید محمود ثابت، هفتم فروردین سال ۱۳۶۱ در تک دشمن منطقه عملیاتی دشت عباس به شهادت رسید و شهیدان محمد و ابوالقاسم ثابت نیز چهارم دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه شلمچه آسمانی شدند.
 
ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی درگذشت آن بانوی صبور و فداکار را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:
 
«صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست. مرحومه سکینه یاری، مادر گرامی شهیدان والامقام «محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این بانوی سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.»
انتهای پیام
captcha