سومین گام یارستان کودکستان آغاز شد
کد خبر: 4194836
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

سومین گام یارستان کودکستان آغاز شد

سومین گام یارستان کودکستان، رویدادی با هدف شناسایی، ارتقا و حمایت از محصولات فاخر حوزهٔ کودک زیر هفت سال آغاز شد.

یارستان کودکستانبه گزارش ایکنا، رویداد یارستان کودکستان در راستای پاسخ به مسئله خالی بودن دست مربیان و والدین در امر تربیت کودکان، از سوی دبیرخانه ظرفیت‌های مردمی سازمان ملی تعلیم ‌و تربیت کودک، طراحی شد و از تیرماه ۱۴۰۱ تاکنون شش هزار و 703 محصول را در قالب دو رویداد مورد بررسی قرار داده است. 

همچنین، این رویداد تاکنون با شناسایی و معرفی بیش از 200 اثر برگزیده، گام بزرگی در ارتقای محصولات زیست‌بوم کودکی برداشته است. 

فعالان و تولیدکنندگان محصولات می‌توانند آثار خود را در شش محور به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. بستهٔ تربیت و یادگیری کودکستان، اسباب‌بازی و وسایل بازی و یادگیری، بازی دیجیتال و برنامک کودک، راهنمای مربی و والدین، سرود، ترانه و لالایی و کتاب کودک شش محور این رویداد را تشکیل می‌دهند. 

فرایند حمایت از برگزیدگان در رویداد یارستان یک تفاوت مهم با سایر رویدادها دارد و آن نیز حمایت از اثر در طول سال به شیوه‌های مختلف است. امکان فروش محصول برگزیده در فروشگاه یارستان، معرفی محصول برگزیده در سایت یارستان کودکستان، معرفی و توصیه محصول برگزیده به کودکستان‌های سراسر کشور، اعطای نشان اعتماد سازمان ملی تعلیم ‌و تربیت کودک، انتخاب بسته‌های حمایتی نقدی و غیر نقدی به مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای محصولات برگزیده و استفاده از خدمات و مشاوره‌های ارتقای محصول در صورت قبولی در مرحله دوم داوری از جمله این حمایت‌ها است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجم اسفندماه سال جاری آثار خود را در سایت یارستان کودکستان به نشانی https://yarestankoodakestan.ir/ ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha