اجلاسیه «اندیشه‌های قضائی رهبر انقلاب» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4193159
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

اجلاسیه «اندیشه‌های قضائی رهبر انقلاب» در سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل دادگستری سمنان از برگزاری اجلاسیه «اندیشه‌های قضائی مقام معظم رهبری» در این استان خبر داد.

جعفر عبدالهی مدیر کل دادگستری سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمدجعفر عبدالهی، مدیرکل دادگستری، 19 دی‌ماه از برگزاری اجلاسیه استانی اندیشه‌های قضائی مقام معظم رهبری در سه محور اصلی قوه قضائیه؛ عدالت‌پژوهی، استقرار و گسترش عدالت، پنجشنبه، ۲۱ دی‌ماه در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان خبر داد.

وی بیان کرد: تشریح، ترویج، تبیین، بسط و گسترش اندیشه‌های قضائی رهبر حکیم انقلاب اسلامی هدایت‌گر دستگاه قضائی در نیل به اجرای عدالت نوین بر مدار علم‌پژوهی بنیادین و کاربردی در جهت حل معضلات قضائی است.

مدیرکل دادگستری سمنان با تأکید بر اینکه تعداد ۹ موضوع برای محور فرعی این اجلاسیه در نظر گرفته شده است، گفت: علاقه‌مندان و صاحب‌نظران به مباحث حقوقی، پژوهش‌های خود را به دبیرخانه ارسال کردند و از نویسندگان مقاله‌های دریافتی که دارای بیشترین امتیاز مکتسبه باشد، تقدیر می‌شود.

عبدالهی افزود: تلاش بر این است اندیشه‌های قضائی مقام معظم رهبری در جایگاه شخصیتی حکیم و برجسته که منظومه‌ای از جریان‌سازی و گفتمان‌سازی جامعه حقوقی و قضائی و البته اجرایی است در موضوعات این اجلاسیه مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی اجلاسیه استان سمنان، پنجشنبه، ۲۱ دی‌ماه با حضور نویسندگان مقاله‌ها، پژوهشگران حقوقی، برخی از مقام‌های قضائی مرکز استان و برخی از اساتید دانشگاهی در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان برگزار و مقالات برتر ضمن دریافت هدایای ویژه از سوی رئیس قوه قضائیه، امتیاز ISC دریافت و در مجله حقوقی قوه قضائیه چاپ خواهد شد.

انتهای پیام
captcha