دیدار دانش‌آموزان اشکذری با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد + عکس
کد خبر: 4192481
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

دیدار دانش‌آموزان اشکذری با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد + عکس

جمعی از دانش‌آموزان، مسئولان و عوامل اجرای سرود فتح خون شهرستان اشکذر با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

دیدار دانش‌آموزان اشکذری با نماینده ولی‌فقیه در استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، جمعی از دانش‌آموزان، مسئولان و عوامل اجرای سرود فتح خون شهرستان اشکذر با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد در این دیدار، اقدامات مسئولان و والدین در تربیت و همراهی دانش آموزان برای آماده‌سازی این سرود را قابل تحسین خواند و با ابراز خرسندی از اینکه دغدغه فرماندار اشکذر، دغدغه فرهنگی است گفت: این اتفاق ارزشمندی است زیرا آنچه در کشور و نظام مدیریتی ما مورد غفلت قرار گرفته، کار فرهنگی است.

وی تأکید کرد: مسئولان به فکر مسئله فرهنگ باشند زیرا اگر گاهی امور آنگونه که باید پیش نمی‌رود و مشکلات برطرف نمی‌شود، به دلیل غفلت از کار فرهنگی است. البته اکنون هم با وجود این همه مشکلاتی که دشمن در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایجاد کرده، وضعیت خوبی داریم اما باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم و جهت تقویت فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه بودجه‌های فرهنگی نیز باید در تمامی مناطق کشور تقویت شود تأکید کرد: مسئولان نباید برای سایر امور از بودجه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی کم بگذارند و نباید حق این بخش پایمال شود. اگر دین انسان درست شود، هم دنیا و هم آخرت او اصلاح می‌شود بنابراین همه پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد گفت: لازم است در زمینه تقویت فرهنگ جامعه اقدامات جدی‌تری انجام شود و به کارهای فرهنگی و ترویج دین خدا ادامه دهید. همچنین فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی باید توسط روحانیون انجام شود و اقدامات فرهنگی و تربیتی برای جوانان و نوجوانان باید به شکل ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

در پایان این دیدار دانش آموزان به قرائت نامه خود به رهبر معظم انقلاب پرداختند و این نامه را به نماینده ایشان در استان یزد تقدیم کردند.

یادآور می‌شود سرود یا نوحه فتح خون اقدامی ابتکاری است که در آن یک‌هزار دانش آموز 9 مدرسه در شهرستان اشکذر به اجرای آن پرداختند.

انتهای پیام
captcha