حادثه تروريستی گلزار شهدای کرمان به صورت دقیق واکاوی شود
کد خبر: 4191999
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
سردار رادان:

حادثه تروريستی گلزار شهدای کرمان به صورت دقیق واکاوی شود

فرمانده کل انتظامی کشور بر واکاوی دقيق حادثه تروريستی گلزار شهدای کرمان تأکيد کرد و گفت: در وقوع اينگونه عمليات‌ها، پيچيدگی‌های خاص وجود دارد که بايد در ابعاد مختلف احصا شوند.

سردار رادانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط پلیس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در کميسيون عمليات پليس کرمان ضمن واکاوی دقيق حادثه تروريستی در گلزار شهدای کرمان و ابراز همدردی مجدد با خانواده شهدا و مجروحان اين حادثه، گفت: اين رخداد ناجوانمردانه و آسمانی شدن مريدان سردار دلها در ديار فرمانده شهيد نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان قسم خورده است.

وي تصريح کرد: اين امت صبور، ايثارگر و ولايی از خيلی وقت پيش شاهد قطعه قطعه شدن پيکر فرزندان اين آب و خاک در جنگ تحميلی مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب بوده‌اند و هيچگاه احساس شکست و هراسی نخواهند داشت.

سردار رادان با اشاره به اينکه عمليات‌های تروريستی دشمن از رويدادهای پرشمار زمان انقلاب و زمان جنگ بوده، افزود: در رخداد گلزار شهدای کرمان چينش و ايفای نقش واحدهای اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، پليس و ديگر يگان‌های امدادی بر اساس طرح عملياتی خود بوده و در زمان وقوع انفجار هم هر چه در توان داشتند انجام دادند اما در وقوع اينگونه عمليات‌ها، پيچيدگی‌های خاص وجود دارد که بايد در ابعاد مختلف احصا شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: در اين ميان حضور شهدايی از مجموعه انتظامی در شمار ديگر شهدا و مکان‌های گردهمايی مردم حامل اين نکته است که پليس در تمام عرصه‌ها حضور شبانه‌روزی دارد و تنها زمانی اين حضور حس می‌شود که چنين مواردی رخ می‌دهد و بيش از پيش به اهميت دو نعمت پنهان امنيت و سلامت پی می‌بريم.

وی با تأکيد بر اهتمام کامل مجموعه انتظامی به منظور دلجويی و رسيدگی بی‌وقفه به امور خانواده شهدای انتظامی و همچنين همکاری همه جانبه با خانواده ساير شهدا و مجروحان، بیان کرد: در اين رابطه ضمن واکاوی دقيق اين حادثه تروريستی، خود را خادم و جان فدای مردم می‌دانيم.

سردار رادان از مردم خواست ضمن حفظ هوشياری در مقابل هجمه‌های آشکار و پنهان دشمنان ميهن عزيزمان، هرگونه مورد خاص و مشکوک را به پليس و ديگر نهادهای امنيتی گزارش کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha