اعلام برنامه هفتگی جلسات قرآن مسجد امام‌علی(ع) میدان پونک
کد خبر: 4191593
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

اعلام برنامه هفتگی جلسات قرآن مسجد امام‌علی(ع) میدان پونک

جلسات قرآن با حضور استادان نام‌آشنای آموزش قرآن هر هفته در مسجد امام علی(ع) میدان پونک برگزار می‌شود.

اعلام برنامه هفتگی جلسات قرآن مسجد امام‌علی(ع) میدان پونکبه گزارش ایکنا، جلسات هفتگی قرآن بیش از 20 سال است که با حضور استادان نام‌آشنای آموزش قرآن در مسجد امام علی(ع) میدان پونک برگزار می‌شود.

در دور جدید این جلسات، دوشنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا، جلسه تخصصی قرائت و مفاهیم قرآن از سوی مهدی قره‌شیخلو، پیشکسوت قرآنی برگزار شده و جلسه تخصصی حفظ قرآن نیز توسط حسین طُرُقی، چهارشنبه هر هفته بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برپا می‌شود.

شنبه هر هفته نیز جلسه قرائت و درک مفاهیم نیز بعد از نماز مغرب و عشا از سوی محمدمهدی آزاد از قاریان ممتاز کشور برپا می‌شود. همچنین شب گذشته سه‌شنبه 12 دی‌ماه و همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، مسجد امام علی(ع) شاهد برگزاری هجدهمین اختتامیه تلاوت قرآن و تجلیل از قاریان بود که با اجرای مهدی صفری برگزار شد.

عکس 2در این مراسم امیر بخشی از قاریان پیشکسوت به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد مرتضوی، امام جماعت مسجد درباره برنامه‌های قرآنی مسجد و طرح ختم قرآن هدیه به روح حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم غزه توضیحاتی ارائه کرد.

اجرای سرود و همخوانی و خطبه‌خوانی توسط گروه «شمس‌الهدی» به سرپرستی سعید محمدخان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در ادامه نیز جوایز متبرک قرآنی به اساتید، قاریان، حافظان و خادمان قرآن اهدا شد.

در پایان نیز بانوانی که مُسمی به نام فاطمه(س) یا یکی از القاب حضرت زهرا(س) است، هدیه دریافت کردند.

عکس 3یادآور می‌شود، مسجد امام علی(ع) در بزرگراه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، چهارراه پونک، بلوار شهید میرزابابایی واقع است.

انتهای پیام
captcha