ایران در عرصه دشمن‌شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد
کد خبر: 4190938
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم:

ایران در عرصه دشمن‌شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه ملت ایران در عرصه دشمن‌شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد، گفت: امروز جهان با به شهادت رسیدن ۲۰ هزار نفر از زنان و کودکان ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی را شناخته است، در حالی که ملت ایران ۴۰ سال گذشته به‌درستی آن‌را شناخته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیتبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: ۹ دی روز خروش ملت و همچنین روز نشان دادن بصیرت ملت ایران و روز اوج حرکت ملت به سمت قله ظهور است؛ اگر انسان بصیر باشد، نگاه عمیقی به همه ابعاد خواهد داشت.

وی ادامه داد: خداشناس بودن از جمله شاخص‌های انسان بابصیرت است و انسان بابصیرت همانند حضرت یوسف(ع) خداوند را به‌درستی می‌شناسد و به قدرت الهی باور پیدا می‌کند که در این صورت لذت‌های دنیایی او را از خدا جدا نخواهد کرد و به گناه تن نمی‌دهد.

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه افزود: دشمنی با دوستداران الهی در ذات شیاطین نهادینه شده است و اگر انسان بصیرت نداشته باشد، به بهانه مختلف در دام شیطان می‌افتد که به همین دلیل لازم است انسان دشمن خود را به‌خوبی بشناسد و مراقبت کند تا فریب دشمن را نخورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نقطه مقابل بصیرت، کوردلی است و این صفت افرادی است که از فرامین الهی سرپیچی می‌کنند، گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی میلیون‌ها انسان بصیر تربیت کرده است؛ مردم ایران از جمله اسوه‌های بصیرت در جهان هستند که در دفاع از نظام اسلامی به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه یکی از عواملی که موجب می‌شود انسان در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کند بصیرت است، افزود: ملت بزرگ ایران در عرصه فداکاری و ترویج مکتب قرآن و اهل بیت(ع) و همچنین در عرصه عبودیت بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت بیان کرد: حضور مردم در حماسه ۹ دی و همچنین مراسم پیاده‌روی اربعین و حضور باشکوه در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی از نشانه‌های بصیرت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه دشمن‌شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد، افزود: امروز جهان با به شهادت رسیدن ۲۰ هزار نفر از زنان و کودکان ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی را شناخته است، در حالی که ملت ایران ۴۰ سال گذشته به‌درستی آن‌را شناخته بود.

مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه با بیان اینکه طبل رسوایی آمریکا امروز در جهان نواخته شده است و رژیم اشغالگر قدس در برابر مقاومت درمانده شده است، گفت: امروزه هجمه‌های بسیار زیادی از سوی دشمنان علیه ملت ایران صورت می‌گیرد تا مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند، اما ملت ایران با بصیرت خود و حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مبهوت و مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha