توزیع ۲ تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانواده نیازمند قمی
کد خبر: 4190685
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

توزیع ۲ تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانواده نیازمند قمی

دبیر مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی ستاد کانون‌های مساجد قم گفت: دو تن گوشت قربانی میان یک هزار و 200 خانواده نیازمند قمی به همت این مجمع، همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) توزیع می‌شود.

صادق قمی، مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه‌اللهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم، صادق قمی، دبیر مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی استان قم طی سخنانی با اشاره به آغاز به‌کار این مجمع طی یک ماه گذشته، گفت: با هدف هم‌افزایی فعالیت‌های تخصصی، مجامع تخصصی مختلفی در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی یکی از این مجامع است، ادامه داد: بر این اساس کانون‌هایی که در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، همدلی و مواسات و کارآفرینی به‌صورت تخصصی کار می‌کنند و این موضوعات در فعالیت آن‌ها نمود بیشتری دارد ذیل این مجمع قرار می‌گیرند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری بقیه‌الله(عج) با اشاره به شیوه عضوگیری در مجامع تخصصی گفت: در مرحله اول عضوگیری، قواعد و چارچوب‌ها به کانون‌ها اعلام می‌شود و بعد از عضوگیری با برگزاری همایش انتخاب هیئت اجرایی، مجمع به کار خود ادامه می‌دهد.

دبیر مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله عضوگیری هستیم، ادامه داد: تا امروز ۱۱۰ کانون اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد تاکنون حدود ۳۰ کانون مراحل اولیه را گذرانده‌اند. کانون‌هایی که عضویت آن‌ها قطعی شود می‌توانند در فعالیت‌ها مشارکت کنند، از جمله توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان که همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) انجام خواهد شد.

قمی تصریح کرد: توزیع گوشت قربانی با همکاری کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) قم و آخرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی استان قم همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، ۱۲ مجمع تخصصی در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم تعریف شده است که جلسات اولیه با دبیران این مجامع برگزار شده است؛ پنج مجمع درسال جاری و مابقی تا سال آینده به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام
captcha