مراسم تشییع جنازه نمادین کودکان شهید غزه در نیویورک
کد خبر: 4190554
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

مراسم تشییع جنازه نمادین کودکان شهید غزه در نیویورک

مراسم تشییع جنازه نمادین کودکان شهید غزه در شهر «نیویورک» آمریکا برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این اجتماع اعتراضی، آتش‌بس در نوار غزه و پایان بمباران ویرانگر رژیم صهیونیستی در این منطقه را خواستار شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، صدها تظاهرکننده، با پوشیدن لباس سیاه و حمل عروسک‌هایی که نشان‌دهنده کودکان شهید غزه بودند، در مراسم تشییع جنازه نمادین در شهر «نیویورک» شرکت کردند و آتش‌بس در غزه و پایان بمباران ویرانگر رژیم صهیونیستی در این منطقه را خواستار شدند.
 
صفوف تظاهرکنندگان با صدای طبل و حمل بنری که روی آن نوشته شده بود «اکنون وقت آتش‌بس است»، تا میدان «تایمز» واقع در منطقه مشهور «منهتن» نیویورک راهپیمایی کردند.

تظاهرکنندگان همچنین تصاویری از کودکان فلسطینی که در جریان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند را حمل کردند.
 
«گریس لیل» (64 ساله) و یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی گفت: «ما می‌خواهیم توجه جهانیان را به این واقعیت جلب کنیم که تاکنون نزدیک به 10 هزار کودک بدون احتساب بقیه قربانیان در غزه، در نتیجه این بمباران و حمله هولناک کشته شده‌اند».
 
تظاهرکنندگان امیداورند بتوانند دولت آمریکا به‌عنوان متحد اصلی رژیم صهیونیستی که تاکنون دو قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره «آتش‌بس» بشردوستانه در غزه را وتو کرده، تحت فشار قرار دهند.
انتهای پیام
captcha