جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بکوشند
کد خبر: 4190508
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بکوشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید به صورت جدی و با عزم راسخ بکوشند.

حجت‌الاسلام غلامحیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام غلامحیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ امروز 7 دی در نشست بصیرتی که در حسینیه مصباح‌الهدی این شهرستان برگزار شد ضمن سخنانی با تسلیت فرا رسیدن ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) برگزار شد، گفت: اگر جوان مؤمن و انقلابی فاقد بصیرت و تحلیل صحیح مسائل باشد، نمی‌تواند سنگر خودی را از غیر خودی تشخیص دهد، از این رو به جای اینکه به قلب دشمن یورش ببرد، ریشه خودی را از بین می‌برد.

وی گفت: جوان انقلابی در بیانیه گام دوم صادره توسط رهبر معظم انقلاب از دانش و تعهد برخوردار است که با مسلح شدن به این دو ابزار تمدن‌ساز می‌تواند به تحقق اهداف مندرج در بیانیه گام دوم کمک کند.

حجت‌الاسلام جهانبان با بیان اینکه حتی لحظه‌ای درنگ و غفلت از دشمن می‌تواند ضربه‌ای سهمگین را بر پیکر جامعه اسلامی وارد کند، پس باید فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب بدانیم، افزود: به هر اندازه نیروی «جوان انقلابی» در جامعه هوشیار و بیدار باشد، دشمن بیشتر ناامید خواهد شد.

این مسئول ضمن تاکید بر قرائت قرآن و تقویت باورهای دینی تصریح کرد: عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در مقطع زمانی حاضر نیازمند حضور نیروی جوان متخصص و متعهد است و این نیرو می‌تواند با قرار دادن شانه‌های خود زیر بار مسئولیت‌پذیری ملی و محلی به اعتلای جایگاه کشور در نظام بین‌الملل و همچنین تقویت منابع قدرت ملی کمک کند.

انتهای پیام
captcha