ایمان مردم فلسطین منجر به پیروزی آنان خواهد شد
کد خبر: 4189907
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
اسقف اعظم خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک:

ایمان مردم فلسطین منجر به پیروزی آنان خواهد شد

اسقف سبوه سرکیسیان طی میزبانی از معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان آنکه جای تعجب است که قدرت‌های جهانی وظیفه خود را در پایان جنگ انجام ندادند اما اعتقاد دارم، ایمان و اعتقاد مردم فلسطین در نهایت منجر به پیروزی آنان خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشلاد اسلامی؛ یاسر احمدوند در آستانه سال نو میلادی و به واسطه کسالت اسقف اعظم خلیفه‌گری ارامنه کاتولیک، به همراه مدیران این معاونت با حضور در منزل اسقف سبوه سرکیسیان از وی عیادت و برای او آرزوی سلامتی و بهبود کرد.

اسقف سرکیسیان نیز ضمن اعلام تشکر در سخنانی اظهارداشت: در خصوص اتفاقات فلسطین و غزه پیام جدیدی صادر کردم و خواستار اقدامات عملی در پایان دادن به بمباران ناعادلانه و غیر انسانی شدم.

وی افزود: برای من جای تعجب است که قدرت‌های جهانی وظیفه خود را در پایان جنگ انجام ندادند اما اعتقاد دارم، ایمان و اعتقاد مردم فلسطین در نهایت منجر به پیروزی آنان خواهد شد.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از اظهارنظر و همدردی اسقف سرکیسیان با مردم فلسطین تشکر کرد و گفت: امیدواریم مردم فلسطین به عنوان سرزمین وحی با آرامش در کنار هم زندگی کنند.

انتهای پیام
captcha