حمایت از اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی در بانک مهر ایران
کد خبر: 4188292
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

حمایت از اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی در بانک مهر ایران

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خراسان جنوبی گفت: حمایت از اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی و همچنین کمک به بهبود کسب‌وکار با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد مانند کمیته امداد، بنیاد برکت و بهزیستی از محورهایی است که بانک مهر ایران برای پرداخت وام به آن توجه داشته است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران محمد حسین فرهمندراد، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایرانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران محمد حسین فرهمندراد، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص اشتغال‌زایی و کارآفرینی بیان کرد: این بانک سعی کرده وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که به‌منظور تأمین مالی بنگاه‌های کوچک ارائه می‌کند، در راستای رونق کسب‌وکارهای داخلی و البته توسعه پایدار اقتصادی در سطح کلان باشد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، حمایت از صنایع دانش‌بنیان و متکی به فناوری بالا به طور خاص مدنظر بوده است که اعطای وام قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری بانک مهر ایران، صندوق و نوآوری و شکوفایی صورت گرفته است.

فرهمند راد افزود: حمایت از اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی و همچنین کمک به بهبود کسب‌وکار با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد مانند کمیته امداد، بنیاد برکت و بهزیستی از دیگر محورهایی است که بانک مهر ایران برای پرداخت وام به آن توجه داشته است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح کالاکارت، یک کارت اعتباری تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به مشتریان خود پرداخت می‌کند که می‌توانند از پذیرنده‌های متنوعی کالاها و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی با تأکید بر اینکه این طرح با استقبال روبرو شده و روزبه‌روز بر تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک افزوده می‌شود، بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار کسب‌وکار در شهرهای مختلف پذیرنده کالاکارت بانک مهر ایران شده‌اند که این موضوع می‌تواند قدرت انتخاب دریافت‌کنندگان کالاکارت را افزایش دهد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه استان خراسان جنوبی  بیان کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال مردم مواجه شده و تا کنون حدود ۸۰۰۰ نفر در استان خراسان جنوبی کالاکارت بانک مهر ایران را دریافت کرده‌اند که در حال حاضر مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از ۱۶ میلیون نفر در کشور رسیده است و این بانک تا پایان آبان‌ماه در استان خراسان جنوبی حدود ۷۳ هزار میلیارد تومان را در قالب حدود ۲۳۲٫۰۰۰ فقره وام پرداخت نموده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از ۱۶ میلیون نفر در کشور رسیده است، تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با پیشتاز بودن در ارائه برخی خدمات الکترونیکی گامی مهم در تسریع فرایند ارائه خدمت به مشتریان خود و همچنین کمک به حفظ محیط‌زیست از طریق کاهش مصرف کاغذ و حذف مراجعات غیرضروری مشتریان به شعب برداشته است.

انتهای پیام
captcha