شهید برونسی به شبکه دو می‌آید + فیلم
کد خبر: 4188286
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
در سالروز شهادت بانوی دو عالم؛

شهید برونسی به شبکه دو می‌آید + فیلم

به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) فیلم‌های مناسبتی سیما روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌شود. یکی از این آثار «به کبودی یاس» ساخته جواد اردکانی است. در این فیلم بخشی از زندگی شهید برونسی روایت می‌شود.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «به کبودی یاس»، «مادر مادر»، «الله یار و مهرو»، «بی پلاک» و... یکشنبه 26 آذر مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی، یک شنبه 26 آذر ساعت ۰۸:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره برونسی فرمانده‌ای است که لحظه‌ای در اصول خود تردید نمی‌کند، برونسی از جبهه به شهر می‌آید تا همزمان عملیات خیبر را جمع کرده و برای عملیات بدر به جبهه بروند اما هر یک از آنها مسائلی دارند که برونسی باید حل کند. داوود عین آبادی، محمد تقی نژاد، علی بکائیان، حسن چودن، سعید ولی زاده، حکیمه خاکسار و ندا کوهی در فیلم سینمایی «به کبودی یاس» به هنرمندی پرداخته‌اند.

شبکه تهران سیما

فیلم تلویزیونی «مادر مادر» به کارگردانی محسن ربیعی، یک شنبه 26 آذر ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره افسانه نیازی زن افسرده و میانسالی است که بیماری لاعلاجی دارد که روی روحیه وی اثر بسیار بدی گذاشته و او را بسیار تندخو کرده است. او دختر جوانی به نام الهه را به عنوان پرستار شبانه روزی استخدام می کند. در این فیلم؛ ثریا قاسمی، حدیث فولادوند، بهزاد رحیم خانی و فخرالدین صدیق شریف ایفای نقش می‌کنند.

شهید برونسی به شبکه دو می‌آید + فیلم

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «الله یار و مهرو» به کارگردانی «یوزیر زهیرخان»، یک شنبه 26 آذر ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: الله یار پسر بچه ای است که با پدر جنگلبانش زندگی می کند. شبی الله یار با صدایی بیدار شده و به حیاط خانه می رود و متوجه می شود که یک بز کمیاب به نام بز مار خور در یک جعبه در حیاط آن ها افتاده است. شکارچی برای پس گرفتن مارخور به پدر الله یار حمله کرده و بز و الله یار را با خود می برد. الله یار وقتی ماشین می ایستد، با مارخور فرار می کند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «حکم مادری» به کارگردانی علی اصغر یوسفیان، یکشنبه 26 آذر ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: پدر خانواده‌ای فوت کرده است و عموی آنها راضی به فروش زمین پدری و دادن سهم پدری آن خانواده نمی‌شود، لذا خانواده برای تامین پول عمل قلب مادر و تهیه جهیزیه برای خواهر در مضیقه شدید مالی است. ارسلان قاسمی، لیدا عباسی، حسن اسدی، آذین احرامی، اشکان آبگون، رهام جعفر قلی‌خانی و علی فرهادی در فیلم تلویزیونی «حکم مادری» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

انیمیشن سینمایی «بی پلاک» به کارگردانی اسماعیل یوسفی، یک شنبه 26 آذر ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. «بی پلاک» با موضوع دفاع مقدس، سبک زندگی شهید ابراهیم هادی و همسنگران سلحشور وی و دلاورمردان عرصه جنگ را به تصویر می‌کشد و فرهنگ ایثار و شهادت را در رخدادهای کانال کمیل تا لحظه شهادت ایشان به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام
captcha