فراخوان یادواره «مظلوم مقتدر» در لرستان منتشر شد
کد خبر: 4187447
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

فراخوان یادواره «مظلوم مقتدر» در لرستان منتشر شد

فراخوان چهارمین یادواره سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سری برنامه‌های «راه سلیمانی» با عنوان «مظلوم مقتدر» در استان لرستان منتشر شد.

فراخوان یادواره «مظلوم مقتدر» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فراخوان چهارمین یادواره سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سری برنامه‌های «راه سلیمانی» با عنوان «مظلوم مقتدر» در استان لرستان منتشر شد.

این یادواره با موضوعات فلسطین، مقاومت و مکتب حاج قاسم در دو حوزه فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در دو بخش هنری شامل عکاسی، گرافیک، نقاشی، نماهنگ، خوشنویسی، سرود و تئاتر و بخش فرهنگی شامل شعر، داستان کوتاه، دل‌نوشته و قصه‌گویی تا ۱۵ دی‌ماه امسال به آی‌دی @rahe_soleymani در پیام‌رسان‌های ایتا و بله ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ارتباط باشند.

آثار ارسالی مرتبط با موضوعات نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر به‌صورت ویژه مورد توجه دبیرخانه قرار خواهند گرفت.

در برگزاری این برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان بسیج هنرمندان، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان و شهرداری خرم‎آباد مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha