برپایی اختتامیه اردوی آموزشی آشنایی نوجوانان با معارف فلسطین و قدس
کد خبر: 4187182
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

برپایی اختتامیه اردوی آموزشی آشنایی نوجوانان با معارف فلسطین و قدس

اردوی آموزشی آشنایی با قضیه فلسطین یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برای دانش‌آموزان تهرانی چهارشنبه هفته جاری با برپایی مراسم اختتامیه به کار خود‌ پایان می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مراسم اختتامیه اردوی آموزشی آشنایی با قضیه فلسطین یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه برای دانش‌آموزان تهرانی با همکاری و مشارکت اداره‌کل اموزش پرورش شهر تهران، اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغال‌گری و فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. 

نخستین دوره تخصصی در قالب اردوی آموزشی برای دانش‌آموزان تهرانی با موضوع آشنایی با فلسطین یادواره کودکان و نوجوانان شهید غزه که از چهارشنبه هفته پیش در اردوگاه شهید چمران آغاز شد، چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۵ با برپایی مراسم اختتامیه با حضور مسئولان آموزش و پرورش، کمیته حمایت از فلسطین نهاد ریاست جمهوری، دبیرخانه حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی و فرهنگسرای رسانه در همین اردوگاه به کار خود پایان خواهد داد. 

این اردوی تخصصی با حضور دهها دانش آموز تهرانی و همزمان با تحولات مهم در سرزمین فلسطین و با هدف آشنا کردن نوجوانان با معارف فلسطین و بیت المقدس برگزار شد. آشنایی با مسائل قشر نوجوان در کشور، فن‌آوری‌های نوپدید رسانه‌ای و همینطور معارف فلسطین و قدس از جمله برنامه‌های نخستین دوره اردوی آموزی، دانش آموزان تهرانی است.

انتهای پیام
captcha