دانشجویان برای رشد معرفت دینی و اعتقادی تلاش کنند
کد خبر: 4186660
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

دانشجویان برای رشد معرفت دینی و اعتقادی تلاش کنند

امام جمعه ارومیه گفت: دانشجویان باید برای رشد معرفت دینی و اعتقادی به صورت جدی و با عزم راسخ تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: همه به ویژه بانوان باید حضرت زهرا(س) را در شئون مختلف زندگی برای خود الگو قرار دهند.

وی گفت: دانشجو باید دنبال کسب علم باشد و در راستای تقویت بینش سیاسی، ارتقای آگاهی و رشد معرفت دینی و اعتقادی خود گام برداشته و مراقب باشد که سیاست‌زده نشود.

 وی با تاکید بر اینکه دانشجوها افراد آگاه جامعه به شمار می‌روند، افزود: این قشر فرهیخته باید در راستای اعتلای روزافزون کشور همه توان خود را به کار گرفته و پیشرو نیز باشد و در همه زمینه‌ها تاثیر مثبت ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به ظلم رژیم صهیونیستی به کودکان و زنان بی‌دفاع غزه اضافه کرد: دشمن‌شناسی از مولفه‌های شاخص مسلمانان است پس باید دشمنان روز اسلام را به خوبی شناخت و اینکه برخی ممالک از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، جای تاسف دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم توجه به اعتلای روزافزون فرهنگی در جامعه، گفت: یکی از وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی در کشور اهتمام برای مدیریت فرهنگ جامعه است چرا که فرهنگ یک نرم‌افزاری است که مردم با استفاده از آن امور خود را در جامعه جاری و ساری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha