گروه مدیحه‌سرایی نورالزهرا(س) خوزستان در مسابقات سراسری قرآن اول شد
کد خبر: 4185578
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

گروه مدیحه‌سرایی نورالزهرا(س) خوزستان در مسابقات سراسری قرآن اول شد

گروه مدیحه‌سرایی نور الزهرا(س) بانوان استان خوزستان در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم موفق به کسب رتبه نخست شد. 

گروه مدیحه‌سرایی نورالزهرا(س) خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، اختتامیه چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن، امروز، 12 آذرماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و اقامتی داریوش شهر بجنورد برگزار و اسامی برگزیدگان در سه رشته دعاخوانی، اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

براساس این گزارش، خوزستان در بخش آقایان برگزیده‌ای نداشت. در بخش بانوان نیز، عفت ابول‌زاده رتبه چهارم را در رشته دعاخوانی کسب کرد و گروه مدیحه‌سرایی نورالزهرا(س) بانوان استان نیز موفق به کسب رتبه نخست در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن شد. 

از استان خوزستان، در رشته دعاخوانی یک نفر در بخش آقایان و دو نفر در بخش بانوان به این مسابقات اعزام شده بودند. در رشته اذان، استان سهمیه‌ای نداشت. در رشته مدیحه‌سرایی نیز در بخش آقایان گروه نورالزهرا(س)، نورالهدی و آل یاسین و در بخش بانوان، گروه نورالزهرا(س) نمایندگان استان خوزستان در این دوره از مسابقات بودند. 

یادآور می‌شود، چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن به میزبانی شهر بجنورد استان خراسان‌شمالی از ۹ تا ۱۲ آذرماه در بخش نغماتی شامل تواشیح، اذان و اجرای گروه‌های هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی در حال برگزاری است و در ادامه از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه رقابت‌های بخش قرائت آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ اجزاء و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha