ایام فاطمیه بهترین فرصت برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4185405
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

ایام فاطمیه بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای جهاد تبیین به شمار می‌رود، بنابراین باید حداکثر بهره را از آن برد.

حجت‌الاسلام غلام‌حیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام غلام‌حیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ ، امروز 11 آذر در مراسم عزاداری ایام فاطمیه  شهر محمودآباد با اشاره به نقش حضرت فاطمه(س) در تقویت پایه‌های دین مبین اسلام گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای جهاد تبیین به شمار می‌رود، پس هرگز نباید از آن غفلت ورزید و لازم است که نهایت استفاده را از این ایام ببریم.

وی حضرت زهرا(س) را نمونه و الگوی خوبی برای زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان به ویژه بانوان مسلمان دانست و بر لزوم پیروی از سیره این بانوی بزرگوار اسلام تاکید کرد و گفت: شهادت حضرت فاطمه(س) نقطه‌عطفی در تاریخ اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ پیروی از ولایت را بخش مهمی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و بیان داشت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا در مجالس عزاداری موضوع‌های‌ مهمی از جمله سبک زندگی، بندگی، همسرداری، تربیت فرزندان و ... از منظر حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگو برای جامعه و خانواده‌ها تبیین شود.

حجت‌الاسلام جهانبان بر لزوم مطالعه سیره حضرت زهرا(س) توسط اقشار مختلف مردم به ویژه خواص، افراد صاحب تریبون، اصحاب رسانه و ... تاکید کرد و افزود: نخبگان در شناساندن اهل بیت(ع) به آحاد مردم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

انتهای پیام
captcha