مدیران در مسئولیت خود نوآوری داشته باشند
کد خبر: 4184973
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مدیران در مسئولیت خود نوآوری داشته باشند

محمد کرمی گفت: مدیران در مسئولیت خود باید نوآوری داشته باشند و در این مسیر از ظرفیت مردم، علما، معتمدان و دانش‌آموزان برای حل مشکلات بهره‌مند شوند.

شورای اداری شهرستان سربازبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، هشتم آذرماه در جلسه شورای اداری و معتمدین شهرستان سرباز اظهار کرد: مسئولیتی که بر عهده دارید باید برای آن تلاش کرده، مشکلات مردم را بررسی و با جدیت پیگیری کنید در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی حتماً باید استفاده کرد.
 
وی افزود: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار مهمی برای رشد و توسعه است که باید از آن بهره‌مند شد، ساماندهی دانش‌آموزان و استفاده از توان آن‌ها به‌ویژه جوانان حتی در فرهنگ‌سازی باید مورد توجه همه متولیان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، دانش‌آموزان هنرستانی رشته‌های کشاورزی باید در قالب تعاونی زمین کشاورزی دریافت کنند و از همین سن کار و تلاش را بر روی زمین‌های کشاورزی به‌صورت عملی شروع کنند، باید فرزندان ما از همان ابتدا در سیستم آموزش و پرورش مهارت‌محور تربیت و در تعاونی‌های دانش‌بنیان سازمان‌دهی شوند.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه این استان سرشار از ثروت‌های خدادادی است و نباید لفظ محروم برای آن به‌کار ببریم، تأکید کرد: باید با کار و تلاش و استفاده از فناوری و خلاقیت شرایط استان را متحول کنیم، آن چیزی که از شما مسئولان انتظار داریم این است که کار علمی داشته باشید و اهل مطالعه باشید و با تلاش جدی و شبانه‌روزی و الهام گرفتن از قرآن به‌عنوان دستورالعمل زندگی منشأ تحولات مؤثر در استان باشید.
 
کرمی با اشاره به اینکه باید افراد کارآفرین پرورش دهید، تأکید کرد: مدیران در مسئولیت خود باید نوآوری داشته باشند، مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها و رشد کشور کمک می‌کند بر این اساس از ظرفیت مردم، علما، معتمدان و دانش‌آموزان برای حل مشکلات بهره‌گیری کنید، روستاهایی که مشکل آب‌رسانی دارند متولیان امر باید با کمک اهالی اقدام به لوله‌کشی کنند تمام امکانات برای آن‌ها فراهم است در این زمینه از ظرفیت مردم استفاده کنید و هم ما کمک خواهیم کرد.
 
وی در ادامه گفت: تقویت و هدایت روستاها برای تبدیل شدن به روستای مولد که تأثیر مستقیمی در امنیت غذایی جامعه دارد و داشتن طرح و برنامه‌ برای توسعه تک تک روستاهای سیستان‌وبلوچستان در دستور کار مسئولان باشد، آنچه مهم است اینکه در دوران مسئولیت و تا زمانی که عمر داریم باید تلاش کنیم که پاسخگوی عملکرد خود باشیم باید هر کاری در دوران مسئولیت بر عهده داریم را با تمام توان و همت انجام دهیم تا اگر روزی از ما سؤال شود شرمنده نباشیم.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان افزود: باید همه اهل تلاش باشند خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد، باید همه با انسجام و وحدت کار کنند در این صورت یقیناً برکت آن را خواهیم دید، باید از فرصت‌ها استفاده کرد، یقین بدانید خدا می‌بیند عمر ما یک فرصت است باید از آن بهترین بهره‌برداری را کرد و برای اجرای فرمان الهی گام برداشت، چراکه در این صورت در اوج عزت و بندگی هستیم.
 
کرمی با تأکید بر هم‌افزایی و همکاری همه مجموعه‌ها گفت: سیستان‌و‌بلوچستان کاملاً برخوردار و دارای ثروت‌های فراوان است، از این حیث اقتصادی در دنیا موفق است که مردم در آن مشارکت کنند. بنابراین باید زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تمامی بخش‌ها را با جدیت فراهم و در صدور مجوزها به‌سرعت عمل کنیم، ملتی سرزنده است که اهل تلاش باشد بیکاری و تنبلی بیماری‌زا است باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان برای توسعه و پیشرفت استفاده کنید تا ارائه خدمات به مردم مطلوب باشد.
 
وی تأکید کرد: هم‌اکنون پنج فرودگاه در سیستان‌و‌بلوچستان فعال شده و راه‌آهن هم تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود، از سوی ديگر ایجاد راه‌های روستایی و جاده‌ای همه باعث توسعه این استان خواهد شد و آینده درخشان است شرط آن همواری، هم‌افزایی، تلاش و کوشش در راه رضای خداست.
 
انتهای پیام
captcha