سیره حضرت فاطمه(س) برای نسل جدید تبیین شود
کد خبر: 4184920
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

سیره حضرت فاطمه(س) برای نسل جدید تبیین شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سیره حضرت فاطمه(س) باید به صورت گسترده و روشن برای نسل جدید تبیین شود.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 8 آذر در همایش تبیین سیره حضرت فاطمه(س) که در حسینیه سپاه سلماس برگزار شد، گفت: سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) باید به روشنی برای نسل جدید تبیین شود تا جوانان و نوجوانان بتوانند این بانوی فرزانه را برای خودشان الگو قرار دهند.

وی با بیان اینکه ارادتمندان و دلباختگان اهل بیت(ع) باید تلاش کنند مراسم‌های مربوط به ایام فاطمیه با شکوه هرچه‌تمام‌تر و توام با عظمت برگزار شود، اضافه کرد: بدون‌تردید برگزاری این قبیل مراسم‌ها سنت حسنه بوده و راه و رسم الهی محسوب می‌شود، چراکه باعث شود فرهنگ کشورمان با ارزش‌های دینی و باورهای اولیای الهی بیش از پیش عجین شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه تجلیل از این ایام نباید مورد غفلت قرار گیرد، گفت: لازم است، از همه راه‌های ممکن برای تعظیم شعائر فاطمی استفاده شود، به ویژه با اقامه روضه‌های خانگی، استفاده از فضای مجازی و ... به این نکته نیز توجه شود.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه از خطبای متعهد و بزرگوار این مجالس انتظار می‌رود با سخنرانی‌های پربار و موثر پیروان اهل بیت(ع) به ویژه جوانان را با مبانی اعتقادی و مسائل تربیتی بیش از پیش آشنا کنند، گفت: ابعاد گوناگون سیره پرافتخار بانوی مکرم اسلام(س) خاصه ایثار و فداکاری آن شخصیت بی‌بدیل در راه ولایت و اسلام اصیل به مخاطبان به ویژه برای بانوان باید متذکر شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی دستگیری از نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت جامعه را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اهل بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت: بنابراین بر کسانی که تمکن مالی دارند، ضروری است با تاسی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به یاری برادران و خواهران نیازمند ایمانی خود بشتابند و گوشه‌ای از دردهای بی‌شمار آنان را درمان کنند که بدون‌شک مورد توجه عنایات ام‌الائمه صدیقه شهیده فاطمه اطهر(س) قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha