روحیه جهادی مهم‌ترین ویژگی یک فرد انقلابی است
کد خبر: 4184607
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

روحیه جهادی مهم‌ترین ویژگی یک فرد انقلابی است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: برخورداری از روحیه جهادی و تفکر بسیجی مهم‌ترین ویژگی یک فرد انقلابی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، امروز 7 آذر در نشست تبیین اخلاق کاربردی کارکنان انتظامی بوکان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: برخورداری از روحیه جهادی و تفکر بسیجی مهم‌ترین ویژگی  جوانان انقلابی است، پس اگر می‌خواهیم در مجموعه محل خدمت‌مان فرد کارآمدی باشیم لازم است این خصیصه‌ها را در وجود خودمان نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید بسیج یک مکتب ارزشمند و یک‌ فرهنگ متعالی است، ادامه داد: این نهاد انقلابی یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است، به طوری که باور داریم، روحیه بسیجی لازمه پیشرفت در تمام عرصه‌ها به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام زکی ادامه داد: فرد انقلابی کسی است که به فرهنگ شهادت ایمان داشته و تفکر بسیجی، تعهد و روحیه‌ جهادی داشته باشد، تا جایی که هر زمان و مکان اسلام، قرآن، نظام و مردم به آن نیاز دارند، در آنجا حضور پیدا کند و خالصانه و بدون‌ چشمداشت و با روحیه جهادی خدمت کند.

وی بر لزوم اهتمام درراستای رعایت حقوق شهروندی در مأموریت‌های انتظامی، همکاری و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و فرامین فرماندهی کل قوا تاکید کرد و گفت: رفتار شایسته و قانون‌مند کارکنان و ماموران نیروی انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه بدون تردید اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان، تحقق پیدا می‌کند، گفت: همراه و همدل بودن با مردم باید از ویژگی‌های ممتاز کارکنان انتظامی باشد، کما اینکه تاکنون هم این‌چنین بوده است.

وی با بیان اینکه اولین ویژگی ما در کنار مردم بودن و خدمت به آحاد جامعه است، گفت: بایستی در رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم بیشترین تلاش را کنیم و شایسته‌ترین خدمات را به ملت بزرگ ایران اسلامی ارائه دهیم چرا که به معنای واقعی کلمه مردم ولی‌نعمت ما هستند.

انتهای پیام
captcha