اعزام دو دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی برای دیدار رهبری
کد خبر: 4184403
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

اعزام دو دستگاه اتوبوس از آذربایجان غربی برای دیدار رهبری

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی از اعزام 84 نفر از استان در قالب دو دستگاه اتوبوس برای دیدار مقام معظم رهبری خبر داد.

عزت‌الله ابراهیمی، مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزت‌الله ابراهیمی، مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 6 آذر در گفت‌و گو با خبرنگاران در ارومیه گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج 84 نفر در قالب دو دستگاه اتوبوس به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند که به طور قطع سفر معنوی و پرباری برای راهیان می‌باشد.

وی با بیان اینکه ساعتی پیش اتوبوس‌ها به سمت مقصد اعزام شدند، ادامه داد: نام‌آوران، مدال‌آوران و افراد نخبه بسیجی اعم از ورزشی، قرآنی، علمی و فرهنگی همچنین برگزیدگان جشنواره مالک‌اشتر در قالب این کاروان اعزام شده‌اند.

ابراهیمی با بیان اینکه از 84 نفر 21 نفر خواهر و بقیه برادر هستند، ادامه داد: این سفر همراه با رفت و برگشت به صورت چهار روزه برنامه‌ریزی شده است، چنانچه همه امور طبق برنامه‌ باشد پیش‌بینی شده است که اعضای این کاروان به زیارت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم نیز شرفیاب شوند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از طریق آنتن صدا و سیما یا خط کوثر سپاه شهدای استان، این دیدار در مساجد شاخص به صورت مستقیم پخش می‌شود و آحاد مردم در این اماکن می‌توانند حاضر شوند و شاهد این محفل نورانی و دیدار مردم با رهبری باشند و به فرمایشات ایشان گوش جان بشمارند.

وی با بیان اینکه اتفاق ارزشمند فوق در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه رخ خواهد داد، گفت: در مساجد شاخص سایر شهرستان‌ها نیز این مهم انجام خواهد گرفت.

ابراهیمی با بیان اینکه، از آنجایی که نگاه به چهره عالِم عبادت است، این دیدار نیز در محضر ذات اقدس الهی عبادت خواهد بود، گفت: امیدواریم با الهام گرفتن از مواضع رهبر انقلاب، رهنمودهای ایشان بتواند برای حاضران و جاماندگان راهگشا باشد.

وی دیدار عمومی با مقام معظم رهبری را محفل دوستی و انس و الفت میان افراد انقلابی خواند و گفت: این سری دیدارها ضمن اینکه فرصتی دست می‌دهد که مردم از نزدیک با رهبر معظم انقلاب دیدار چهره به چهره داشته و با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید بیعت کنند، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با چهره‌های جدید، ایجادآشنایی بین افراد انقلابی و متعهد است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین دیدار با معظم‌له برای افراد زیادی منشاء الهامات و کارهای جدید می‌شود کما اینکه جوانان انقلابی که از دیدار برگشته‌اند در خاطرات خود نقل کرده‌اند این دیدار تا چه اندازه برای آنها، زندگی فردی و اجتماعی‌شان برکت داشته است و بعد از آن برای نیازمندان مدرسه ساخته یا نگارش یک کتاب را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha