تلاش بدون وقفه برای رضای خدا نشان از بسیجی بودن دارد
کد خبر: 4183579
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
آیت‌الله سعیدی:

تلاش بدون وقفه برای رضای خدا نشان از بسیجی بودن دارد

تولیت حرم بانوی کرامت باید همان‌طور که برخی از ما عنوان بسیجی را داریم رسم بسیجی را هم داشته باشیم، گفت: فعالیت و تلاش بدون وقفه برای رضای خدا از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در دیدار سردار سیدجواد هاشمی، مسئول بسیج ادارات استان قم و جمعی از مدیران بسیجی استان قم که  امروز یکم آذرماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: خداوند به جریان‌هایی که نگاه خدایی دارند، روش و رفتارشان الهی است و بر این اصل استقامت می‌ورزند به‌عنوان کلمه طیبه یاد می‌کند و آن‌ها را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه می‌کند که ریشه‌های قوی و شاخ‌وبرگ به آسمان کشیده‌ای دارند.

وی با بیان اینکه تعبیر اصل ثابت نشان از اخلاص و اصالت دارد، گفت: ریشه‌های قوی باوجوداینکه در دل زمین است و با سختی‌ها و موانع دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ ولی بدون ادعا و مخلص به کار خود ادامه می‌دهند و هیچ منتی بر بقیه اجزاء درخت و میوه‌ها ندارند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت بسیج را نمادی از شجره طیبه‌ دانست که دارای ریشه، ساقه، شاخ‌وبرگ و میوه است افزود: شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی‌شود.

وی فعالیت و تلاش بدون وقفه برای رضای خدا را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی عنوان کرد و گفت: تمام انبیا از حضرت آدم(ع) گرفته تا حضرت خاتم(ص) از کار و تلاش برای رضای خدا هیچگاه دست بر نداشتند؛ همان‌طور که امروزه نیز مراجع و علمای ما و بسیاری از نیرو‌های خدمتگزار تا پای جان تلاش می‌کنند و هیچ بازنشستگی برایشان معنا ندارد.

سعیدی با بیان اینکه باید همان‌طور که برخی از ما عنوان بسیجی را داریم رسم بسیجی را هم داشته باشیم، گفت: بسیجی بودن با کارمند بودن منافاتی ندارد و همین که برای رضای خدا کار کنیم و دست از تلاش در این مسیر برنداریم برای اینکه بسیجی باشیم کافی است.

انتهای پیام
captcha