اجرای سطح‌بندی کانون‌های مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» در کرمانشاه
کد خبر: 4182874
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
حجت‌الاسلام جلالی:

اجرای سطح‌بندی کانون‌های مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: کانون‌های مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» سطح‌بندی و حمایت می‌شوند.

اجرای سطح‌بندی کانون‌های مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» در کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری طرح «مسجد پایگاه قرآن»، اظهار کرد: مرحله سوم از اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآن» در کانون‌های مساجد با محوریت سطح‌بندی و حمایت از کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح تحقق اهداف مقام معظم رهبری درخصوص جامعه قرآنی و قرآنی شدن فضای جامعه است.

حجت‌الاسلام جلالی گفت: در این طرح که اقداماتی جدید را در سطح مساجد و کانون‌های آن برنامه‌ریزی کرده در فاز جدید شناسایی و ساماندهی قاریان در سراسر کشور را در نظر دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه اظهار کرد: از دیگر اهداف برگزاری طرح مذکور برپایی نشست‌های توجیهی ویژه کارشناسان ستاد‌های استانی و هم‌افزایی با دیگر نهاد‌های فعال در حوزه قرآنی است.

وی تأکید کرد: بیش از ۱۰۰ کانون مساجد در استان داوطلب اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی هستند که در فاز سوم اجرای طرح این کانون‌ها برای برخورداری از حمایت‌های ستاد در سطوح چهارگانه تقسیم می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان اظهار کرد: این طرح در مسیر زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در سطوح مختلف به ویژه قراء و کودکان و نوجوانان برای گسترش اجرای فعالیت‌های قرآنی جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha