همایش ملی «فلسفه معنویت» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4182588
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

همایش ملی «فلسفه معنویت» در قم برگزار می‌شود

همزمان با سالروز جهانی، فلسفه همایش ملی «فلسفه معنویت» با تأکید بر آرای علامه حسن‌زاده آملی (ره) اول آذرماه در قم برگزار می‌شود.

همایش ملی «فلسفه معنویت» در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛‌ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری تعدادی از نهادهای علمی و فرهنگی کشور همایش ملی «فلسفه معنویت؛ با تأکید بر آرای علامه حسن حسن زاده آملی» را چهارشنبه یکم آذرماه با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه و برخی شاگردان خاص و خانواده آن علامه فقید در قم برگزار می‌کند.

در این همایش آیات علی اکبر رشاد، حسن رمضانی، رضا رمضانی گیلانی و رضا مختاری به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

این همایش هر سال با محوریت اندیشه‌های یکی از حکما و اصحاب معرفت برگزار می‌شود و در آن آرای متفکران و فیلسوفان جهان اسلام مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. در همایش فلسفه معنویت امسال نیز آرای و اندیشه‌های علامه حسن‌زاده آملی به بحث گذاشته می‌شود.

همچنین، همایش ملی «فلسفه معنویت؛ با تأکید بر آرای علامه حسن‌زاده آملی (ره)» اول آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با حضور اندیشمندان و فرهیختگان در تالار استاد موسویان (ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شهر مقدس قم به نشانی بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی (جنب حسینیه شهدا) برگزار شده و میزبان علاقمندان به مباحث داغ فلسفه و حکمت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha