بهره‌مندی ۱۵۰ مددجوی چالوسی از تسهیلات اشتغال
کد خبر: 4180413
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

بهره‌مندی ۱۵۰ مددجوی چالوسی از تسهیلات اشتغال

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس گفت: در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۰ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان چالوسبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد چالوس، گفت: توجه به مشاغل خرد، رویکرد کمیته امداد در اشتغال‌زایی است که تلاش می‌کنیم سرمایه لازم در قالب تسهیلات در اختیار نیروهای آماده به کار قرار دهیم.

وی افزود: تسهیلات کم‌بهره کمیته امداد جهت اشتغال‌زایی به افرادی که دارای مهارت تخصصی و فاقد سرمایه کافی برای ایجاد کسب و کار است و همچنین کارفرمایانی که مددجویان را بکارگیری می‌کنند تعلق می‌گیرد.

عاشوریان تصریح کرد: در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۰ نفر از تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند. با همین رویکرد از ابتدای سال تاکنون 240 دوره آموزش کسب و کار  برای مددجویان و نیازمندان جویای کار اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه آموزش‌های انجام شده در قالب دوره‌های دامداری، کشاورزی، امور مالی و حقوقی، فناوری اطلاعات، کسب و کار و بازاریابی الکترونیک است، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به برش ۲۵۰ نفری ایجاد اشتغال در سامانه رصد برای امداد شهرستان روند بررسی و تشکیل پرونده در جریان است.

انتهای پیام
captcha