رسیدگی به مسائل خانواده‌های ایثارگران وظیفه مسلّم مسئولان است
کد خبر: 4180212
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

رسیدگی به مسائل خانواده‌های ایثارگران وظیفه مسلّم مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه مسلّم مسئولان نظام اسلامی دانست.

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 15 آبان‌ماه، با جانبازان گرانقدر «سعید بهرو» و «غلامحسین محمدی اصل» دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدار‌ها رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه معظم ایثارگری را وظیفه مسئولان نظام اسلامی دانست و گفت: شهدا و ایثارگران در دوره‌ای که نظام اسلامی برای مقابله با دشمنان نیاز به پشتیبانی داشت وارد میدان شده و با حماسه‌آفرینی خود عزت و اقتدار کشور را حفظ کردند و اکنون که در سایه ایثارگری این عزیزان، کشور عزیز ما در اوج امنیت و عزت و اقتدار قرار دارد، بنابراین مسئولان کشور وظیفه دارند به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کرده و به ویژه مشکلات و مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را پیگیری و رفع نمایند.

نوری تصریح کرد: ترکیب سنی ایثارگران عزیز به گونه‌ای است که اکثرا دچار کهولت سن و بیماری هستند و رسیدگی به امور درمانی و رفاهی آنان بیش از گذشته ضروری است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را امری ضروری و حیاتی دانست و ادامه داد: مهم‌ترین مأموریت بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت است و ما در این زمینه تمامی تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم، اما برای اینکه از خدمت‌رسانی به ایثارگران غفال نشویم، دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی نیز باید وارد میدان شده و یاریگر ما در امر ترویج فرهنگ فاخر ایثار و شهادت باشند.

انتهای پیام
captcha