مسئولان به تعهدات خود در قبال جامعه ایثارگری عمل کنند
کد خبر: 4116868
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

مسئولان به تعهدات خود در قبال جامعه ایثارگری عمل کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: مسئولان نظام اسلامی باید به وظایف و تعهّدات خود در قبال جامعه معظم ایثارگری عمل کنند و ضمن تکریم این عزیزان، مشکلات و درخواست‌های آنان را در اسرع وقت بررسی و رفع کنند.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، چهارم دی‌ماه، در دیدار با فرزند جانباز متوفی «سیّدغلامرضا منتظری» در اردبیل ضمن بررسی و پیگیری امور درمانی فرزند این جانباز اظهار کرد: فرزندان گرامی جانبازان پیروان آرمان‌های شهدا و جانبازان و پرچمداران عزّت و اقتدار کشور هستند و به تأسّی از پدران غیرتمند و حماسه‌ساز خویش، همواره در میادین مبارزه با استکبار جهانی در صف اول قرار دارند.

نوری افزود: جانبازان گرانقدر با تربیت فرزندانی شجاع و ولایی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته‌اند و فرزندان جانبازان، سربازان غیور و مجاهد برای نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی باید به وظایف و تعهّدات خود در قبال جامعه معظم ایثارگری عمل کنند و ضمن تکریم این عزیزان، مشکلات و درخواست‌های آنان را در اسرع وقت بررسی و رفع کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نه وظیفه‌ای معمول برای مسئولان، که امری عبادی و معنوی دانست و بر تداوم طرح جهادی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان تأکید کرد.

نوری به کسب رتبه برتر بنیاد استان در برنامه عملیاتی نیز اشاره کرد و افزود: ارائه خدمت به جامعه معظم ایثارگری نیاز به روحیه ایثارگرانه دارد و کارکنان بنیاد استان در همین راستا با نهایت تلاش و جدیّت به وظیفۀ خود در قبال جامعه معظم ایثارگری عمل کردند و به حول و قوّه الهی رتبه برتر در اجرای برنامه عملیاتی در بین تمامی ادارات بنیادهای سراسر کشور به بنیاد استان اردبیل اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha