برپایی نمایشگاه هفته بسیج دانش‌آموزی در دارالقرآن اهل بیت‌(ع) خمینی‌شهر
کد خبر: 4180086
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

برپایی نمایشگاه هفته بسیج دانش‌آموزی در دارالقرآن اهل بیت‌(ع) خمینی‌شهر

نمایشگاه هفته بسیج دانش‌آموزی با هدف معرفی سبک زندگی شهدا به نسل جدید به همت مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر برپا شده است.

بازدید مدیرکل زندان‌های اصفهان از نمایشگاه هفته بسیج دانش‌آموزی در دارالقرآن اهل بیت(ع)به گزارش ایکنا از اصفهان، مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر اقدام به برپایی نمایشگاه هفته بسیج دانش‌آموزی در قالب هفت غرفه عمومی و تخصصی کرده است. این نمایشگاه از 11 آبان‌ماه جاری آغاز شده و تا پنجم آذرماه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

ضرب‌المثل‌های قرآنی، شهدای جهان اسلام با محوریت زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، سبک زندگی شهدایی، 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر، ایستگاه مطالعه و پرچم‌های متبرک حرم ائمه معصومین(ع)، عناوین و موضوعات غرفه‌های نمایشگاه هفته بسیج دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهند.

به گفته عبداله ذاکری، معاون فرهنگی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع)، هدف از برپایی این نمایشگاه، معرفی شهدا و سبک زندگی آنان به نوجوانان و نسل جدید به‌صورت هنرمندانه است.

یکی از مسئولانی که از این نمایشگاه بازدید کرد، علیرضا بابایی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان بود که در جریان این بازدید اظهار کرد: آنچه از 13 آبان با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم ثبت شده، ذلتی است که ملت ایران برای آمریکای جنایتکار رقم زد.

وی افزود: این نمایشگاه بسیار زیبا که به نام شهدا و مجاهدان انقلاب مزین شده، نشانگر سبک زندگی قرآنی و اسلامی این عزیزان است و دانش‌آموزانی که در نقش راوی انتخاب شده بودند، تسلط کافی در بیان موضوع داشتند و آن را به زیبایی ترسیم و تعریف می‌کردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان تصریح کرد: قرآن حقیقتی است که امروز جهان اسلام و بشریت بیشترین نیاز را به انس با آن دارند. سبک زندگی شهدای ما همه برگرفته از قرآن بوده است و آیاتی که جهاد را فضیلتی برای مؤمن بیان کرده‌اند، در این نمایشگاه به زیبایی ترسیم شده‌اند.

انتهای پیام
captcha