موفقیت بانوان ایرانی در مسابقات مجازی قرآن عراق
کد خبر: 4179482
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

موفقیت بانوان ایرانی در مسابقات مجازی قرآن عراق

بانوان قرآنی کشورمان در مسابقات مجازی قرآن کریم که با عنوان «والشفع و والوتر» و از سوی یکی از قاریان بین‌المللی کشور عراق برگزار شد، از 9 رتبه، شش رتبه را به دست آوردند.

موفقیت بانوان ایرانی در مسابقات مجازی قرآن کشور عراق

به گزارش ایکنا، مسابقات قرآن ویژه بانوان با عنوان «واشفع و والوتر» از سوی طرفداران حسنین الحلو، قاری بین‌المللی از کشور عراق به صورت مجازی برگزار شد و بانوان قرآنی کشورمان موفق به دریافت رتبه برتر رشته‌های مختلف شدند.

این مسابقات قرآن به صورت آنلاین و با حضور داورانی از ایران، عراق، لبنان و در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن برگزار شد و شب گذشته با اعلام نتایج به کار خود پایان داد.

حنانه خلفی، حافظ کل قرآن و از شرکت‌کنندگان در این مسابقات، در مورد این رویداد به خبرنگار ایکنا گفت: فراخوان این مسابقات طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد و از ایران چند نفر حضور داشتند.

وی افزود: در این مسابقات 83 شرکت‌کننده در رشته حفظ کل، 68 نفر در رشته قرائت ترتیل و 43 شرکت‌کننده هم در رشته قرائت تحقیق برخط در مسابقات شرکت کردند.

خلفی در مورد نفرات برتر این مسابقات و حضور شرکت‌کنندگان دیگری از ایران بیان کرد: در این مسابقات نفرات دیگری از کشورمان حضور داشتند که تعدادی از آنها موفق به دریافت رتبه‌های برتر شدند، از جمله در رشته حفظ کل قرآن کریم رتبه اول به بنده رسید و فاطمه‌سادات غفاری هم رتبه سوم را دریافت کرد.

وی افزود: در رشته قرائت تحقیق نیز عاطفه ناصح رتبه اول، زهرا حسین‌پور رتبه دوم و آمنه آل‌بوخنفر هر سه از ایران رتبه اول تا سوم را دریافت کردند. در رشته قرائت ترتیل نیز رتبه اول به عذرا صبری‌نژاد از ایران رسید.

فاطمه حسینی‌فر، فهیمه‌سادات موسوی‌نیا و زینب نقش داوران ایرانی حاضر در این رویداد بودند.

همچنین احلام نعمه شریف و فاطمه خالد کاظم، به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم رشته قرائت ترتیل و ساره رحیم جبار رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن را دریافت کردند و هر سه از کشور عراق هستند.

انتهای پیام
captcha