دانش‌آموزان و دانشجویان، بانی اصلی مراسم ۱۳ آبان هستند
کد خبر: 4179431
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

دانش‌آموزان و دانشجویان، بانی اصلی مراسم ۱۳ آبان هستند

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مطالبات جوانان و نوجوانان در بسیج تحقق پیدا می‌کند، گفت: بانی مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان همیشه نسل نو و جدید یعنی دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۱ آبان‌ماه در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی استان، نمایندگان مجامع و شورای‌های علوی و فاطمی کرمان، با بیان اینکه بسیج خاستگاه جوانان و نوجوانان است، گفت: مطالبات جوانان و نوجوانان در بسیج تحقق پیدا می‌کند. جنس بسیج از جوانان و نوجوانان است که این امر را می‌توان در رویدادهای مختلف از جمله در دوران دفاع مقدس مشاهده کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز و بیان اینکه بانی گرامیداشت این مراسم همیشه نسل نو و جدید یعنی دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، اظهار کرد: بستر حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های بیشتر و همچنین ارتباط آنها با دفتر امام جمعه فراهم می‌شود.

سیداصغر سادات‌حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان کرمان در این نشست بیان کرد: برگزاری نماز جماعات در تمام مدارس، برگزاری دو روز اردوی تفریحی برای هر دانش‌آموز در سال، فراهم کردن یک موقعیت گفت‌وگوی دانش‌آموزی برای هر دانش‌آموز، شرکت هر دانش‌آموز در یک جشنواره، عضویت هر دانش‌آموز حداقل در یک تشکل و همچنین تشکیل شورای دانش‌آموزی در مدارس پنج برنامه اصلی پرورشی مدارس هستند که همه مدارس ملزم به اجرای آن شده‌اند و اگر مدیری امتناع کرد حتماً اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام
captcha