مزار سردار سلیمانی میعادگاه نسل جوان است
کد خبر: 4179350
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

مزار سردار سلیمانی میعادگاه نسل جوان است

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مزار شهید حاج قاسم سلیمانی به میعادگاه نسل جوان تبدیل شده است، که این موضوع نشان‌دهنده جاری بودن روحیه ایثار و فداکاری در شریان‌های حیاتی کشورمان است.

جهانگیر اسلام‌پرست رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جهانگیر اسلام‌پرست رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 10 آبان در نشست ‌هم‌اندیشی با اصحاب‌رسانه استان، گفت: راه‌اندازی اردوی چهار روزه کاروان راهیان مکتب حاج قاسم ویژه خبرنگاران و اهالی رسانه در استان را در برنامه‌ داریم، ثبت‌نام از امروز آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای موشکی و هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازدید از دفتر خبرگزاری‌های رسمی کشور در قالب اردوی راهیان پیشرفت، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را مهم‌ترین برنامه‌های این اردو برشمرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه افراد علاقه‌مند برای حضور در این اردو می‌توانند با شماره‌های سازمان تماس حاصل کنند یا اینکه به صورت حضوری مراجعه کنند، گفت: زمان و مکان حرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اسلام‌پرست ضمن اشاره به اینکه امروز مرقد مطهر حاج قاسم به میعادگاه جوانان و نوجوانان انقلابی کشورمان تبدیل شده است، ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد روحیه ایثار و فداکاری همچنان در کشورمان زنده است.

وی با بیان اینکه این اردوی معنوی و معرفتی با هدف عمل به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم همچنین الگوسازی از ایشان برای نسل جوان برگزار می‌شود، برای استقبال اهالی رسانه ابراز امیدواری کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه نام و یاد سردار سلیمانی و مدافعان حرم با محور مقاومت عجین شده است، اظهار کرد: هر جایی از ایثار، شهادت و فداکاری سخن  به میان می‌آید یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به اذهان متبادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha