راهپیمایی ۱۳ آبان در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4178944
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

راهپیمایی ۱۳ آبان در قم برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه هفته آینده از مصلای قدس واقع در میدان جانبازان تا حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم استان قم برگزار می‌شود.

وی گفت: راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان شهدا، چهارراه شهدا و خیابان ارم در پایان با حضور در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع خواهند کرد و یکی از مسئولان کشوری در جمع آنان به ایراد سخن خواهد پرداخت.

ذاکری بیان کرد: استفاده از نماد‌های ضداستکباری، تصویرسازی جنایات آمریکا، احیای نام شهدای دانش‌آموز فلسطینی و اجرای سرود‌های دانش‌آموزی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله برنامه‌های این راهپیمایی دانش‌آموزی است.

وی اظهار کرد: در راستای هویت‌بخشی و مسئولیت دادن به نوجوانان و جوانان مقرر شد تا تمامی عامل اجرای برنامه شامل قاری، مجری و شعارگو از بین دانش‌آموزان انتخاب شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا دست به چنین جنایت‌های هولناکی علیه مردم مظلوم غزه به‌خصوص زنان و کودکان زده است و در این راهپیمایی، دانش‌آموزان انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام خواهند داشت و از کودکان و فرزندان غزه حمایت خواهند کرد.

ذاکری یادآور شد: متأسفانه تاکنون بیش از چهار هزار نفر از کودکان غزه بر اثر حملات هوایی رژیم صهونیستی به شهادت رسیدند که این موضوع در راهپیمایی امسال باید پررنگ و با ابزار‌های مختلف به تصویر کشیده شود و این جنایات به گوش مجامع بین‌المللی برسد.

انتهای پیام
captcha