امروز 270 دانش آموز بجنوردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
کد خبر: 4178530
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

امروز 270 دانش آموز بجنوردی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

270دانش آموز دختر مدارس شهرستان بجنورد، امروز به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

امروز 270 دانش آموز بجنوردی به اردوی راهیان نور اعزام شدندبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمد عقیقی،معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی امروز هفتم آبان ماه در آیین اعزام دانش آموزان مرکز استان که در محل شبستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: طی امروز 270 نفر از دانش آموزان دختر مدارس مرکز استان در قالب شش دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور در جنوب کشور اعزام می‌شوند و مابقی دانش آموزان نیز در بازه‌های زمانی مختلف در آبان ماه در این اردو شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته یک هزار دانش آموز دختر و پسر با مشارکت سپاه جوادالائمه، استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی به اردوی راهیان نور در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

عقیقی با اشاره به استقبال بسیار خوب دانش آموزان از این سفر معنوی، افزود: مقرر است طی سال جاری دو هزار و 500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی به دانش آموزان توصیه کرد: خاطرات خود را در این سفرها گردآوری کنند تا توسط آموزش و پرورش تدوین و منتشر شود.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا ، آشنایی با رشادت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام و تجدید میثاق با شهیدان برای دفاع از میهن اسلامی از اهداف برپایی اردوهای راهیان نور در میان دانش آموزان است.

انتهای پیام
captcha