رویداد «نوجهان» در ۵۰۰ مدرسه لرستان برگزار شد
کد خبر: 4178493
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

رویداد «نوجهان» در ۵۰۰ مدرسه لرستان برگزار شد

رویداد مدرسه‌ای نوجهان با شعار «جهانی نو در افق نوجوان» همزمان با سراسر کشور در ۵۰۰ مدرسه لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام یونس مردانی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان، حجت‌الاسلام یونس مردانی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان لرستان، امروز، هفتم آبان‌ماه در سخنانی با اشاره به جزئیات و اهداف رویداد سراسری نوجهان اظهار کرد: با توجه به مأموریت مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان در دیدار با آنها در آبان‌ماه سال گذشته درباره بررسی نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان در جهت تبیین این موضوع برآمده است.

وی افزود: این رویداد امروز همزمان با سراسر کشور در ۵۰۰ مدرسه استان برگزار شد که بسته‌های نمایشگاهی و لوازم مورد نیاز برای برگزاری نیز توسط اتحادیه تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته تا در بحث تولید محتوای مناسب و تاثیرگذار خللی وجود نداشته باشد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان لرستان ادامه داد: نظم نوین جهانی یکی از مقولاتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و محورهای افول ابرقدرت‌ها به‌صورت مشخص آمریکا، انتقال مرجعیت از غرب به آسیا و پرداختن به روحیه مقاومت و ایستادگی در رویداد نوجهان مورد توجه قرار دارد.

مردانی اضافه کرد: انتظار می‌رود دانش‌آموزان با شرکت در این رویداد مدرسه‌ای از ابعاد مختلف این نظم جدید و حرکت‌های رسانه‌های غربی در جهت سیاه‌نمایی و اشاعه ناامیدی آگاهی پیدا کنند‌ و به عبارت دیگر افزایش امید و شکستن هیمنه دروغین قدرت‌های غربی از اهداف این رویداد هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از محورهای رویداد نوجهان، عملیات پلاکاردنویسی با موضوع نظم نوین جهانی و دنیای بدون رژیم غاصب صهیونیستی است که در تاریخ ۱۰ آبان‌ماه در تمامی آموزشگاه‌های سراسر استان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در این عملیات دانش‌آموزان پلاکارد و آدمک‌های استکباری را آماده می‌کنند تا در راهپیمایی ۱۳ آبان از آنها استفاده کنند.

مسئول اتحادیه دانش‎آموزی لرستان در پایان گفت: امیدوارم رویداد مدرسه‌ای نوجهان بتواند امکانی را برای دانش‌آموزان فراهم کند تا مفاهیم نظم جدید جهانی را بهتر و بیشتر در جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام
captcha