پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان با اجرای طرح «آرمان» در البرز
کد خبر: 4178286
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان با اجرای طرح «آرمان» در البرز

رئیس ستاد اقامه نماز البرز از اجرای طرح دانش‌آموزی آرمان در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح به شبهات دینی و عبادی دانش آموزان پاسخ داده می‌شود.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اجرای طرح آرمان از ابتدای سال برای دانش‌آموزان استان کلید خورده است.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که پنج هزار دانش‌آموز در این طرح شرکت کنند، افزود: این طرح در دو فاز با همکاری آموزش و پرورش، سازمان بسیج، انجمن اسلامی، بسیج دانش‌آموزی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: اولین فاز این طرح با مشارکت یک هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر(متوسطه اول و دوم) در اردوگاه امام علی (ع) با محوریت خودآگاهی،هویت‌بخشی، پاسخگویی به شبهات دینی عبادی و نماز، کنترل هیجانات و بلوغ در ۳۲ ساعت برای جامعه هدف برگزار شد.

مرادی تصریح کرد: برای این طرح از مربیان برتر استانی و کشوری بهره‌مند شدیم تا با روش‌های نوین مسائل و موضوعات دانش‌آموزان را بررسی کنند و به شبهات آنها پاسخ دهند.

رئیس ستاد اقامه نماز البرز با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تربیت روحیه تشکیلاتی و کارجمعی نیز در اولویت قرار دارد، گفت: دانش‌آموزان با مشارکت در این طرح مهارت‌های فردی، اجتماعی را نیز فرا می‌گیرند.

این مسئول بیان کرد: فاز دوم این طرح نیز بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و بنا داریم در مرحله دوم این طرح مسابقات فرهنگی را نیز به برنامه‌های اجرایی اضافه کنیم.

 

انتهای پیام
captcha