بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه هفته دانش‌آموز در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4178220
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه هفته دانش‌آموز در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود

حسن بروشکی گفت: بیش از صدها برنامه متنوع و جدید در ایام هفته دانش‌آموز و سالروز مبارزه با استکبار جهانی در سطح مدارس سیستان‌وبلوچستان برگزار خواهد شد.

13 آبانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسن بروشکی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان شامگاه جمعه، 5 آبان‌ماه، در نشست همفکری برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: در این روز شاهد خروش ضداستکباری دانش‌آموزان سیستانی‌وبلوچستانی همراه و همگام با همه آزادی‌خواهان جهان خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: سعی کنیم برنامه‌های این ایام متناسب با نیاز نسل نوجوان و جوان و مطالبات آنان و با هدف اقناع فکری و ذهنی دانش‌آموزان پیش رود، محتوای برنامه‌ها نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید با رویکرد آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و افکار پلید و خبیث دشمن اجرا شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: مقوله دانش‌آموز محوری و انجام برنامه‌ها توسط خود دانش‌آموزان مورد تأکید است و باید میدان عمل را به خود دانش‌آموزان داد تا با خودباوری و اعتماد به نفس به نحو شایسته‌ای نقش آفرینی کنند، در یوم‌الله ۱۳ آبان بیش از صدها برنامه متنوع و جدید در سطح مدارس سیستان‌وبلوچستان برگزار خواهد شد.
 
بروشکی اظهار کرد: رویکرد همه برنامه‌ها با هدف بصیرت‌افزایی، ارتقای بینش و آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه اتفاقات رقم خورده در یوم‌الله ۱۳ آبان صورت خواهد گرفت، حضور تشکل‌های دانش‌آموزی در مسیر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های این ایام و دیگر مناسبت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.
انتهای پیام
captcha