نسل سلیمانی بیدار و پای کار است
کد خبر: 4177752
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
حسین یکتا:

نسل سلیمانی بیدار و پای کار است

حسین یکتا در تجمع پنج هزار نفری دانش‌آموزان در میدان فلسطین گفت: امروز صدای اعلام بیعت شما دانش‌آموزان با مردم فلسطین به همه دنیا می‌رسد؛ نسل سلیمانی بیدار و پای کار است و خون شهید سردار سلیمانی منجر به فتح عظیم خواهد شد.

نسل سلیمانی بیدار و پای کار استبه گزارش ایکنا، تجمع پنج هزار دانش‌آموز تهرانی در حمایت از دانش‌آموزان مظلوم فلسطینی امروز سوم آبان‌‌ماه در میدان فلسطین تهران برگزار شد. دانش‌آموزان شهر تهران با سر دادن شعار و در دست گرفتن پلاکاردهایی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایات این رژیم را محکوم کردند. همچنین گروه‌های سرود و تواشیح در سکوی مشخص شده در میدان به اجرای برنامه ‌پرداختند و ویدیو کلیپ‌های مقاومت به نمایش در ‌آمد.

فتح عظیم به برکت خون شهید سلیمانی

از دیگر بخش‌های مراسم تجمع دانش‌آموزی، سخنرانی حسین یکتا، از رزمندگان دفاع مقدس در این مراسم بود. وی طی سخنانی بیان کرد: امروز صدای اعلام بیعت شما دانش‌آموزان با مردم فلسطین به همه دنیا می‌رسد؛ نسل سلیمانی بیدار و پای کار است. خون شهید سردار سلیمانی منجر به فتح عظیم خواهد شد.

یکتا افزود: اسرائیل و آمریکا شاهد حضور شما دهه هشتادی‌ها هستند که به میدان آمدید. مقام معظم رهبری فرمودند این نسل، نسلی است که انقلاب را به اوج می‌رساند و امروز قله نشین‌ها پای کار آمده‌اند. شما نسل جدید باید حواس خود را جمع کنید، خوب درس بخوانید و از نماز غافل نشوید.

گزارش تصویری تجمع دانش‌آموزان تهرانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

انتهای پیام
captcha