زنگ هفته پدافند غیرعامل در البرز به صدا درآمد
کد خبر: 4177727
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

زنگ هفته پدافند غیرعامل در البرز به صدا درآمد

همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، زنگ پدافند غیرعامل با هدف آگاهی بخشی به دانش‌آموزان در مدارس استان به صدا درآمد.

هفته پدافند غیرعامل

به گزارش ایکنا از البرز، همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، زنگ پدافند غیرعامل با هدف آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان روز چهارشنبه، سوم آبان‌ماه در مدارس استان به صدا درآمد.

مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در این مراسم که در مدرسه فرزانگان کرج برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی کامل در برابر این مهم، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری و حائز اهمیت است.

وی افزود: این هفته فرصت ارزنده‌ای در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی و آموزش همگانی در حوزه پدافند غیرعامل در بخش‌های پزشکی، عمرانی و اقتصادی و سایر موارد است.

این مسئول با تأکید براینکه مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران ضمن عمل به وظایف خود باید نسبت به تشریح و اطلاع‌رسانی هدفمند برای آگاهی عموم جامعه با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی ورسانه ای اقدام کنند، گفت: ایران اسلامی از نظر ویژگی‌های سرزمینی همواره مورد طمع دشمنان است بنابراین باید نسل امروز با نسل دفاع مقدس پیوست یابد و این مهم در کلاس‌های درس امکان‌پذیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تأکید کرد: خنثی‌کردن و ممانعت از دستیابی دشمن به اهدافش مستلزم ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان است که با تمرین، آمادگی و فرهنگ سازی، نهادینه‌کردن پدافند غیر عامل امکان‌پذیر است.

سوم لغایت ۱۰ آبان ماه با شعار «ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید ـ پدافند غیرعامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی» هفته دفاع غیر عامل نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha