قرائت دعای توسل در مساجد و بقاع خراسان‌شمالی
کد خبر: 4177287
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

قرائت دعای توسل در مساجد و بقاع خراسان‌شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از قرائت دعای توسل در سطح مساجد و بقاع استان خبرداد.

حجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: دعای توسل در شامگاه سه شنبه دوم آبان ماه سال جاری پس از نماز مغرب و عشاء در همه مساجد، بقاع متبرکه ، امکان مذهبی و امامزادگان سراسر استان قرائت می‌شود.

وی با اشاره به تداوم نسل کشی و قتل عام بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه، ادامه داد: این برنامه به منظور آزادی قدس و نجات غزه از چنگال دژخیمان رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و نابودی اسرائیل، این غدۀ سرطانی است.

محمدی با اشاره به درنده خویی رژیم غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی‌گناه نوار غزه، گفت: آغاز انتفاضه ملت تحت ظلم فلسطین و بیداری ملت‌های آزادی خواه در سراسر عالم، نویدبخش پایان راه این رژیم سفاک است.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی نشان داد که زمان سیطره و استیلای صهیونیسم به پایان رسیده و این در حالیست که در این عملیات چنان ضربه‌ای به اسرائیل وارد شد که هیچگاه ترمیم نخواهد شد.

محمدی ضمن قدردانی از حضور مردم ظلم ستیز استان در حمایت از مردم مظلوم غزه، یادآورشد: اعلام انزجار به موقع نسبت به سفاکی رژیم غاصب و حضور قاطع و پرشور مردم در اجتماعات ضد صهیونیستی نشان از بصیرت و دشمن شناسی مردم دیار باب الرضا (ع) دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی افزود: مردم ایران در حمایت از ملت‌های مظلوم و تحت ظلم هیچ ترسی ندارند و همواره در کنار ملت تحت ظلم فلسطین تا پیروزی نهایی هستند.

انتهای پیام
captcha