ارائه مشاوره دینی در ورودی‌های حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 4175818
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

ارائه مشاوره دینی در ورودی‌های حرم حضرت معصومه(س)

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از فعالیت هادیان کریمه در ورودی‌های این حرم مطهر خبر داد و گفت: طلاب در قالب این طرح علاوه بر تبلیغ چهره‌ به‌ چهره و ارتباط با جوانان و نوجوانان به مسائل شرعی و اعتقادی مردم پاسخ داده و مشاوره دینی ارائه می‌کنند.

ارائه مشاوره دینی توسط هادیان کریمهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام صادق فلاح‌پور، رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: در ایام معصومیه تعدادی از طلاب آموزش‌دیده حرم مطهر بانوی کرامت در قالب طرح «هادیان کریمه» در ورودی‌های این آستان مقدس به تبلیغ چهره‌ به‌ چهره در میان زائران به‌ویژه نسل جوان می‌پردازند.

وی گفت: این گروه از مبلغان که با لباس مقدس روحانیت، پر‌های سبزرنگ و کارت مخصوص شناخته می‌شوند در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و همچنین در روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در ورودی‌های حرم مطهر بانوی کرامت مستقر هستند و به ارائه مشاوره دینی به مردم می‌پردازند.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح به مسائل شرعی و اعتقادی مردم پاسخ می‌دهند که مورد استقبال زائران به‌ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح هادیان کریمه در طول ایام سال در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، یادآور شد: در برخی موارد چند ساعت برای حل مشکلات و شبهات یک نفر یا یک زوج جوان وقت صرف می‌شود و بازخورد‌ها نشان می‌دهد که هم مراجعه‌کنندگان و هم خود مبلغان از این طرح رضایت داشتند.

انتهای پیام
captcha