ارسال ۵۰۰ اثر به کنگره ملی «شعر رضوی» دلیجان
کد خبر: 4175555
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

ارسال ۵۰۰ اثر به کنگره ملی «شعر رضوی» دلیجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان از ارسال ۵۰۰ اثر از شاعران سراسر کشور به کنگره ملی «شعر رضوی» تحت عنوان «حضرت جان» خبر داد.

سید احمد رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان، سیداحمد رضوی، رئیس این اداره در شهرستان، عصر یکشنبه، 23 مهر در جلسه شورای اداری گفت: کنگره ملی شعر رضوی به عنوان اولین کنگره ملی در سطح  دلیجان برگزار می‌شود که تدوین طرح آن توسط شاعران آئینی شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: فراخوان کنگره ملی شعر آیینی از ابتدای مهر سال جاری در سطح کشور منتشر و کمیته‌های این کنگره نیز فعال شده‌اند. استقبال از کنگره مطلوب است و 500 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه نخستین کنگره ملی شعر رضوی با عنوان «حضرت جان» ارسال شده است که توسط داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. آیین اختتامیه این کنگره جمعه، 19 آبان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ارشاد دلیجان با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی شهرستان از ۱۳ تا ۱۹ آبان، اظهار کرد: ۵۵ برنامه فرهنگی، ورزشی، آموزشی، تبیینی، علمی، نمایشگاهی و پیشگیری از وقوع جرم توسط ۱۸ دستگاه اجرایی به دبیرخانه اجرایی هفته فرهنگی دلیجان ارسال شده است.

وی در پایان گفت: یک روز از هفته فرهنگی دلیجان به پوشش ظرفیت‌های فرهنگی شهر نراق و یک روز نیز به پوشش ظرفیت‌های روستاها اختصاص داده شده است.

انتهای پیام
captcha