مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته پایانی مهر ۱۴۰۲ اعلام شد
کد خبر: 4175294
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته پایانی مهر ۱۴۰۲ اعلام شد

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین سید علیرضا تراشیون، سید حسین حسینی قمی، حبیب‌الله فرحزاد، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، عرفاتی و محمدحسین فلاح‌زاده برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۲ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام مهدی جوشقانی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام بهاءالدین ضیایی انجام می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اشراقی، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام زین‌العابدین بیگدلی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا حیدرزاده و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام امیر رسول‌پور برگزار می‌شود.

 همچنین در مراسم بعد از نماز عصر نیز شنبه و یکشنبه به ترتیب علی رئوفی و ناصر آبیار مداحی خواهند کرد و از دوشنبه تا جمعه زیارت حضرت معصومه(س) قرائت خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجج‌اسلام علی سلیمانی، وحیدپور، میراحمدی و صبوری، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور امیر آزاد دانا، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی سمیعیان و قرائت زیارت آل یاسین توسط محمد مقدم دنبال خواهد شد.

 مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین سیدعلیرضا تراشیون، سید حسین حسینی قمی، حبیب‌الله فرحزاد، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، عرفاتی و محمدحسین فلاح زاده برگزار می‌شود.

 یادآور می‌شود، پنجشنبه‌ شب دعای کمیل با نوای سید علی حسینی‌نژاد و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

انتهای پیام
captcha