دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب شد
کد خبر: 4175091
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب شد

سعید نوریان، با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، دبیر سی‌ویکمین جشنواره تئاتر این استان شد.

نوریان دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امیر رجبی، رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استانی، 21 مهر ماه سعید نوریان را به عنوان دبیر این رویداد هنری منصوب کرد.

در ابلاغ انتصاب دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل آمده است:

«بدون شک جشنواره تئاتر اردبیل، مهم‌ترین رویداد استان در حوزه هنر‌های نمایشی است؛ رویدادی که بازتاب تجربه‌های ارزشمندانه و توان پیشکسوتان ارجمند و نگاه خلاقانه هنرمندان جوان پر شوق و ذوق این هنر ماندگار است. بی‌تردید با برگزاری سی دوره جشنواره تئاتر استانی در کهن دیار اردبیل که خود از قطب‌های تئاتری ایران همیشه سربلند است، زمینه‌ساز کشف و شکوفایی استعداد‌های نمایشی در جای جای استان اردبیل است که نمود بارز آن را می‌توان در رویداد‌های ملی و بین‌المللی در این سو و آن سوی مرز‌های اسلامی‌مان به عینه دید.

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد شورای سیاستگذاری سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل، جناب‌عالی را به عنوان دبیر و قائم مقام رئیس شورای سیاستگذاری این رویداد مهم استانی منصوب می‌کنم.

امید است با همراهی و همفکری اعضای شورای سیاستگذاری، روسای ادارات تابعه شهرستان‌ها و هنرمندان تئاتر استان در اجرای باشکوه این رویداد نمایشی موفق و موید باشید».

انتهای پیام
captcha