صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4173454
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی لرستان برگزار شد + عکس

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان لرستان، امروز، 15 مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان لرستان امروز، 15 مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان با حضور یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در این صبحگاه مشترک در سخنانی با بیان اینکه اگر امروز در کشور و استان امنیت برقرار است مرهون و مدیون خون شهداست، گفت: مجموعه انتظامی حمایت خوب مردم و همراهی همه‌ دستگاه‌های امنیتی و قضایی دارند که حامی و پشتیبان انتظامی هستند و یک امنیت خوب و قابل قبولی را در  استان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در لرستان هیچ‌گونه دغدغه امنیتی نداریم و این استان یکی از استان‌های امن کشور است، ادامه داد: پلیس افتخار دارد خادم مردم است و هیچ جدایی از مردم ندارد؛ تمام موفقیت‌هایی که در بحث امنیت در استان شاهد هستیم در سایه حمایت مردم است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای لرستان از نظر نیروی انسانی و وجود منابع سرشار، اضافه کرد: از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌شود که در این استان مستعد سرمایه‌گذاری کنند و تأمین امنیت سرمایه‌گذار از سوی فرماندهی انتظامی استان تضمین شده است.

الهی با اشاره به پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و امنیت موجود در ایران اسلامی تصریح کرد: این موفقیت‌ها ماحصل رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگانی است که همواره با ایثار و از جان‌گذشتگی در راه امنیت این مرز و بوم تلاش کردند.

وی با بیان اینکه مردم به‌عنوان صاحب این انقلاب از آن حمایت می‌کنند، چراکه انقلاب نشئت گرفته از دین مبین اسلام و اهل‌ بیت(ع) و نبی مکرم اسلام(ص) است به قدرت موشکی و پهپادی نیروهای مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران و ارتش اشاره کرد و گفت: پلیس میراث‌دار شهدا و حامی ولایت است که با درس گرفتن از مکتب امام حسین(ع) درس شهادت‌طلبی می‌آموزد و در برقراری امنیت شهدای بزرگی تقدیم شده است.

الهی با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان لرستان از سال گذشته تاکنون 9 شهید امنیت را تقدیم مردم و انقلاب کرده است، یادآور شد: این نشان از ولایت‌مداری و درس گرفتن از مکتب امام حسین(ع) است.

انتهای پیام
captcha