ابراز خشم و انزجار ۳۰۰ بانوی حافظ قرآن نسبت به هتک حرمت قرآن + فیلم
کد خبر: 4172631
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

ابراز خشم و انزجار ۳۰۰ بانوی حافظ قرآن نسبت به هتک حرمت قرآن + فیلم

همزمان با برگزاری اولین همایش آموزشی ـ فرهنگی دختران دانشجوی حافظ قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی، راهپیمایی در ابراز خشم و انزجار نسبت به هتک حرمت قرآن کریم با حضور ۳۰۰ حافظ قرآن برگزار شد.

ارسال فوری///ابراز خشم و انزجار  ۳۰۰ بانوی حافظ قرآن نسبت به هتک قرآن کریم + فیلمبه گزارش خبرنگار ایکنا، اولین همایش آموزشی ـ فرهنگی دختران دانشجوی حافظ قرآن در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی‌(ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق(ع) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در حاشیه این همایش، راهپیمایی در ابراز خشم و انزجار نسبت به هتک حرمت قرآن کریم با حضور ۳۰۰ حافظ قرآن برگزار شد. در این راهپیمایی که از خیابان قدس و محل همایش آغاز شد، دانشجویان و حفاظ قرآن کریم به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند.

دانشجویان در مسیر این راهپیمایی با شعارهایی همچون لبیک یا قرآن و لبیک یا حسین و در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای مختلف، بی‌حرمتی و اهانت به مقدسات و قرآن کریم را محکوم کردند و انزجار خود را نسبت به هتک قرآن کریم نشان دادند.

بر اساس گزارش ایکنا پایان بخش این مراسم جمع‌خوانی آیاتی از قرآن کریم و نیز عکس دسته‌جمعی دانشجویان با سردر دانشگاه تهران بود.

انتهای پیام
captcha